ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هفته انتخابات، با وحشت

در جناح راستگراها شروع شد
 
 
 
 

هفته کارزار تبلیغات انتخاباتی با دو حریق وحشت در اردوگاه جناح راست جمهوری اسلامی آغاز شد.

 نخست- وحشت از یکباره فعال شدن ستادهای تبلیغات انتخاباتی اصلاح طلبان در سراسر کشور و شور و هیجانی که رو به تشدید است بویژه از سوی جوانان.

دوم - وحشت از سقوط آراء سه آیت الله: شیخ محمد یزدی، شیخ احمد جنتی و شیخ مصباح یزدی که سکانداران حذف و رد صلاحیت ها و حامیان 8 سال دولت احمدی نژاد اند.

بهترین نمونه این دو وحشت در صفحات اول روزنامه های روز گذشته (شنبه) منعکس است. تقریبا تمام روزنامه های وابسته به جناح راست یا سعی کرده اند، با تحریم کارزارهای انتخاباتی، عناوین صفحه اول خود را به مسائل حاشیه ای و معمولی اختصاص داده و از آغاز کارزار تبلیغات انتخاباتی چیزی ننویسند و یا یک خبری از تلویزیون بی بی سی در باره تحریم رای به سه آیت الله نام برده شده در بالا را بهانه کرده و فشار به هاشمی را برای گنجاندن این سه آیت الله در لیست خود و یا پس گرفتن لیست 16 نفره اش برای خبرگان را شروع کردند. بهانه اینست که امریکا و انگلیس نمی خواهند این سه آیت الله به مجلس خبرگان بروند. حتی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح (سرلشکر فیروزآبادی) نیز با همین سخن به میدان آمد. ماجرا آنقدر مضحک است که خود فیروز آبادی هم در سخنرانی اش گفت که البته مردم توجه به توصیه بی بی سی ندارند و امریکا را هم میدانند که دشمن است و اعتناء به توصیه هایش نمی کنند. حالا معلوم نیست، اگر بی بی سی چنین بی اعتبار است و امریکا چنان دشمنی که ایشان گفته، پس چرا از توصیه ادعایی آنها چنین به وحشت افتاده اند!

عناوین روز گذشته (شنبه) روزنامه های تهران را ببینید:

http://aftabnews.ir/fa/news/350296/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: