ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۹ اسفند ماه   ۱۳۹۴

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مینا مهرنوش معاون سازمان توسعه صادرات

نگرانی برای از کف دادن

موقعیت صادرات ایران به روسیه 
 
 
 
 

 

قطع ارتباط روسیه با برخی کشورها (اشاره به ترکیه) موقعیتی برای صادرات ایران به روسیه پیش آورده که باید نهایت استفاده را از آن بکنیم. در حوزه محصولات کشاورزی تقاضای بالایی برای محصولات ایرانی وجود دارد که در این زمینه بحث مدیریت محصول را آغاز کردیم و در حال رفع موانع برای افزایش حجم مبادلات ایران و روسیه داریم.

این سخنان معاون سازمان توسعه صادرات "مینا مهرنوش" در سومین همایش کاربردی تجارت ایران و روسیه است که از سوی مرکز آموزش بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نمایشگاه بین‌المللی ایران برگزار شد.

وی در ادامه سخنان خود گفت:

 یکی از موضوعات مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد بحث کیفیت کالاها و محصولات است که اگر به این موضوع توجه نشود بازار این کشور را از دست خواهیم داد. باید تلاش شود کیفیت بسته‌بندی‌ها به کشور روسیه و دیگر کشورها ارتقاء یابد. حاضریم دراین زمینه یارانه هم پرداخت کنیم. ضمنا در نظر داریم در سال آینده نمایشگاه تخصصی نیز برگزار کنیم.

در حوزه خدمات مالی با بانک‌های مختلف در ایران به ویژه بانک توسعه صادرات جلساتی داشتیم و در رابطه با ارتباط با بانک‌های کشور روسیه نیز اقداماتی انجام دادیم و توقع داریم بتوانیم با بانک‌های بزرگ‌ این کشور نیز ارتباط برقرار کنیم و با سفیران و رایزنان نیز ارتباطات خوبی برقرار کردیم و همه سعی و تلاش ما این است که بستر لازم برای فعالیت هرچه بیشتر بخش خصوصی فراهم کنیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۹ اسفند

 
 

اشتراک گذاری: