ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 بهمن ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

دیدار با هاشمی رفسنجانی

25 در صد از نامزدهای

رد صلاحیت شده، تائید شدند 
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی در دو دیداری که روز گذشته به مناسبت دهه فجر داشت، در باره انتخابات گفت:

درباره رفع نگرانی بابت رد صلاحیت‌ها خبرها حاکی از آن است که در بازنگری‌های شورای نگهبان، 25 درصد تأیید شده‌اند که در صورت صحت این خبر، شاهد انتخاباتی رقابتی در اسفند ماه خواهیم بود .اگر درصدی از رد صلاحیت‌ شده‌ها براساس اعتدال و حق‌بینی به عرصه انتخابات و رقابت بازگشته باشند، مردم با شوق و اشتیاق فراوان و از میان نامزدهای موجود، به افراد مورد تأیید خویش رأی می‌دهند و خواست آنان از دل‌ صندوق‌ها بیرون می‌آید.

خانم‌ها در انقلاب تجربه دسته‌جمعی داشتند و کم کم وارد صحنه شدند و امروز علیرغم اینکه زمینه برای حضور آنان مهیاست، اما فعالیت آنان مطلوب نیست و دلیل عمده‌اش به خودشان ارتباط پیدا می‌کند، چرا که در انتخابات به نامزدهای خانم رأی نمی‌دهند!

شاید هنوز فضای کشور برای آزاداندیشی و ابراز عقاید و تضارب آراء مناسب نباشد، اما به تجربه‌ی تاریخ و با استناد به عقل و منطق، دانشگاه آزاد تأثیرات شگرفی در ایران گذاشته که جاودان خواهد ماند. به عزم و اراده مردم ایران و جوانان و به ویژه دانشجویانش ایمان داریم و می‌دانیم با دلسوزی تمام و براساس قانون در انتخابات شرکت می‌کنند و مسئولان مربوطه نیز با دیدن شوق و اشتیاق جامعه، زمینه‌ها را فراهم خواهند کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: