ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 دی ماه   1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

مافیائی که کمرش

با لغو تحریم می شکند! 
 
 
 
 

 

سلام- درباره خروج ارز باد آورده ناشی از فروش نفت در دوران احمدی نژاد را مختصرا بدانید:

پس از اعمال تحریم های بانکی، خروج ذخیره ارزی کشور به سایر کشورها و نگهداری آن در بانک های مالزی و ترکیه آغاز شد. سپس کار به نگهداری ارزهای ناشی از فروش نفت در بانک های چین و هند و تا حدودی ترکیه آغاز شد. "کونلون" بانک چین، بانک "یو سی اوی" هند و "هالک بانک" ترکیه شدند گاو صندوق ارزی ایران. بانک مرکزی ارز به نرخ رسمی را با 8 درصد سود به مافیای سازمان یافته ای فروخت که سر کوچک آن "بابک زنجانی" است و پشت آن سپاه پاسداران.

بانک های مذکور در صورت ارائه حواله صدور جنس به ایران، معادل مبلغ حواله، آن را به حساب صاحب حواله که در اصل مافیای داخل ایران بود پرداخت می کردند. همان مافیا با سند سازی حواله ها را دریافت و به تجار به نرخ روز می فروختند. از این ما به التفاوت سود هنگفتی به جیب زده شد و سر از بازار کالاهای قاچاق در آورد تا چپاول دوبله شود.

همین مافیا در آن سالهای طلائی در آمد ارزی ناشی از فروش نفت 120 دلاری؛ این ارز را با شش درصد سود به تجاری که نیاز به ارز داشتند می فروختند. دولت احمدی نژاد نیز در مراحلی هزینه های ارزی پروژه های پیمانکاران (عمدتا پیمانکاران نفتی) را به بانکهای مذکور حواله میکرد. همین مافیا بعنوان تنها مرجع صاحب قدرت در جمهوری اسلامی، حواله این پیمانکاران را با نرخ ده درصد زیر قیمت روز می خرید و بدین ترتیب غارت و چپاول ملی سه پله ای شد. لازم به ذکر است که پیمانکاران بزرگ نفتی نیز شرکت های وابسته به سپاه می باشند که آنها خود نیز در همین شبکه ها حضور داشتند. شبکه های اعتباری، قاچاق و پولشوئی همه بخشی از این مافیا هستند. این روند، علیرغم همه تلاش دولت روحانی و افشاگری های ملایم اکبر ترکان رئیس مناطق آزاد تجاری که همه پرونده های اختلاس و غارت و دزدی دوران احمدی نژاد در دست اوست و حتی افشاگری های جهانگیری معاون اول روحانی  همچنان و تا حدودی ادامه دارد زیرا دولت زورش به سپاه و شرکت های وابسته به آن نمی رسد و امیدش آنست که تحریم ها لغو شود تا بتواند این مافیاها را متلاشی کند.

این اطلاعات دقیقی است که جهت انتشار دراختیارتان قرار دادم.

(ظاهرا اشاراتی که به نقش پول قاچاق و ثروت ناشی از پولشوئی در سیاست و انتخابات می شود، قدرت مالی همین مافیاست)

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 دی

 
 

اشتراک گذاری: