ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 شهریور   ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

خبر یکی از روزنامه های ترکیه

برای بازداشت "رضا ضراب"

ایران از آلمان طلب یاری کرده! 
 
 
 
 

بموجب خبر منتشر شده در یکی از روزنامه های ترکیه به نام "سوزجو"، دولت ایران رسما از دولت آلمان خواسته این کشور کمک کند تا از طریق پلیس "اینترپل" رضا ضراب همکار و همدست بابک زنجانی دستگیر و به ایران مسترد شود.

در این رابطه هنوز خبری از سوی پلیس بین المللی (اینتر پل) منتشر نشده و مقامات آلمان نیز اطلاعاتی در این خصوص نداده اند. با این حال گفته می شود با افشا شدن پرونده فساد مالی در دولت ترکیه در نوامبر 2013، مدارکی از طرف دو دادستان فراری بنام های "ذکریا اوز" و "جلال کارا" در اختیار مقامات آلمان قرار گرفته است. در آغاز افشای پرونده فساد مالی در ترکیه و در پیوند با فساد مالی در دولت وقت ایران (احمدی نژاد) رضا ضراب بعنوان  واسطه اصلی این دو شبکه فساد در دو کشور ایران و ترکیه اعلام شد و حکم بازداشت وی صادر شد. دو دادستانی که این حکم را صادر کردند بسرعت از سوی دولت زیر فشار قرار گرفتند و در آستانه بازداشت از ترکیه خارج شدند و بعدها که افشاگری ها فروکش کرد، ضراب را تبرئه و آزاد کردند.

گفته می شود رضا ضراب با سرمایه ای بالغ بر 650 هزار یورو در تدارک تاسیس شرکتی بنام "برلیانت اینوست اینترنشنال" و تاسیس هتلی در مقدونیه است.

پیک نت 19 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: