ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 تیر  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

هاشمی رفسنجانی:

گوش مردم به حرفهای

دلواپسان بدهکار نیست! 
 
 
 
 

 

هاشمی رفسنجانی در نخستین روز اعلام توافقنامه اتمی، ضمن دیدار با جمعی از اصحاب رسانه فرهنگ و هنر، مدیران مسئول خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری، خبرنگاران رسانه‌های مجازی و روزنامه‌ها، هنرمندان عرصه‌های سینما، تئاتر و موسیقی و جمعی از شعرا گفت:

اگر چه از فردا که متن توافقات منتشر شد، گروهی با ادعای دلواپسی در متن می‌گردند، اما مطمئن باشید مردم ایران به حرف‌های این جماعت گوش نمی‌دهند. پیروزی دیگر این ماجرا، تفوق متن و استدلال بر هیاهو و هوچی‌گری است.

یک وزیر در مقابل شش وزیر کارکشته قدرت‌های جهانی یکی از رکورد دارترین مذاکرات بین‌المللی را انجام داد و آنان را قانع کرد که به صورت رسمی بپذیرد ایران جزء باشگاه هسته‌ای جهان است. در همین مدت کوتاه علی‌رغم تبریک اکثر کشورهای دنیا فقط اسرائیل است که از شدت ناراحتی می‌گوید دنیا جواز ساختن بمب هسته‌ای را به ایران داد.

ما به اورانیوم غنی شده فعلاً نیازی نداریم، چون سوخت نیروگاه بوشهر تضمین شده است و تولید خود را می‌توانیم صادر کنیم و در مقابل مواد خام غنی سازدار بگیریم.

هاشمی در باره انتخابات 92 نیز گفت:

شورای نگهبان به من کمک کرد و جلوی من را گرفت تا دکتر روحانی به پیروزی برسد که در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب هر جا که بودیم، با هم بودیم.

پیک نت 25 تیر

 
 

اشتراک گذاری: