ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

وعده نماینده مجلس

تا دو هفته دیگر، تکلیف

احمدی مقدم روشن می شود! 
 
 
 
 

قرار است تا دو هفته دیگر جزئیات فساد در نیروی انتظامی و اتهامات سرداران این نیرو و شخص فرمانده سابق آن "احمدی مقدم" اعلام شود. علیرغم تکذیب بازداشت و تحقیق از احمدی مقدم توسط محسنی اژه ای در آخرین نشست خبری خود در تهران، عزت الله یوسفیان، نمایندگان مجلس و عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفته است: قوه قضائیه در حال رسیدگی به اتهام فساد اقتصادی در نیروی انتظامی است و ظرف دو هفته آینده در این باره به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

تاکنون پرونده ای که بیشترین بحث به آن باز می گردد "بنیاد تعاون" وابسته به نیروی انتظامی است که گفته می شود منبع فساد و اختلاس بوده و بسیاری از فرماندهان انتظامی و سرداران سپاه آلوده این پرونده اند. همچنین گفته می شود سردار قالیباف شهردار تهران و پسرش نیز از جمله متهمین این پرونده اند.

عزت الله یوسفیان که نماینده آمل در مجلس است، در ادامه اظهار نظری که خواندید گفت:

این پرونده در قوه قضاییه در مرحله بررسی است. اتهاماتی وارد شده است که به دستگاه قضایی ارجاع شده و در دادسرای تهران در حال رسیدگی است. هنوزه پرونده به نتیجه نرسیده و گزارشی نیز به ما نرسیده است که بدانیم قالیباف و پسرش هم در این پرونده دخیل هستند یا خیر. حداکثر یک الی دو هفته دیگر این مسائل شفاف سازی می شوند.

پیک نت 9 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: