ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10  خرداد  ماه  1394

  pyknet@inmano.com

 
 
 

وزیر اطلاعات خطاب به فرمانداران:

شورای تائید صلاحیت ها

برای انتخابات تشکیل داده ایم! 
 
 
 
 

 

حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات در همایش سراسری فرمانداران که در وزارت کشور برگزاری شده گفت:

 دو انتخابات حساس را پیش رو داریم و دولت تلاش می کند این دو انتخابات را با بهترین وجه برگزار کند.

مردم باید امنیت را لمس کنند٬ امنیت گورستانی راه به جایی نمی‌ برد. ما نمی‌توانیم به بهانه‌هایی مثل حفظ انقلاب در کارهای اطلاعاتی خلاف شرع انجام دهیم از جمله بولتن درست کردن علیه دیگران. فکر نکنید اگر از کسی خوشمان نمی‌آید٬ می توانیم با بولتن او را از چشم مردم بیاندازیم.

 

امروز در وضعیتی قرار داریم که 800 هزار بشکه نفت می‌فروشیم که پول آن را هم به ما نمی‌دهند و برای حل مشکلات مادی دستمان بسته است.

ما با دو تهدید جهانی و داخلی روبرو هستیم. استکبار می‌خواهد جهان اسلام را به دو قطب شیعه و سنی تبدیل کند. و از سوی دیگر در درون جامعه می‌خواهد به بهانه‌ موافقان و مخالفان مذاکرات هسته‌ای،‌ با تجمع‌ها و اعتراض‌ها٬ دو طیف ایجاد کند. باید سعی کنیم این‌گونه چالش‌ها را کاهش دهیم. نباید نامزدها بر روی شاخص‌های قومی، فرقه‌ای و عشیره‌ای برای جلب آرا تاکید کنند. وزارت اطلاعات برای تائید صلاحیت ها یک شورای تعیین صلاحیت ایجاد کرده‌ و یک روحانی غیرخطی را مسئول آن کرده‌ایم و به او گفته‌ام خود میدانی که در قیامت باید جواب بدهی. متأسفانه برخی از مجموعه‌ها که دستشان در انتخابات است جهت‌گیری‌هایی را شروع کرده‌اند و تلاش می‌کنند جایگزینی را برای وزیر اطلاعات پیدا کنند. من از اینجا به آنها می‌گویم اهلا و سهلا! من با آبروی مردم بازی نمی‌کنم.

پیک نت 10 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: