ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 اسفند ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خامنه ای یکده جانشین دارد

یکنفرشان را کسی نمی شناسد!

 
 
 
 

روزهای سه‌ شنبه و چهارشنبه هفته جاری قرار است اجلاس نوبتی مجلس خبرگان تشکیل شود. مجلسی که برای نخستین بار بدون حضور هاشمی رفسنجانی تشکیل می شود و به همین دلیل خیلی ها هوس سخنگوئی آن را دارند و خود را کعب الاخبار پشت پرده آن معرفی می کنند. از جمله احمد خاتمی، بی اعتبار ترین امام جمعه موقت تهران که در همین ارتباط گفته است:

بنده بعنوان سخنگوی هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری می گویم که در دیداری که خبرگان رهبری با رهبری معظم انقلاب  حدود ۱۵ سال پیش داشتند آقا گفتند شما باید در آستینتان ۰۰ رهبر داشته باشید. بر اساس همین نظر کمیته‌ای محرمانه تشکیل شد تا در مورد افرادی که می‌توانند در این جایگاه قرار گیرند بررسی‌های لازم صورت بگیرد. اگر رهبری معظم انقلاب بخواهند اسامی این افراد در اختیارشان قرار خواهد گرفت. از نام افراد مطرح شده در این کمیته اطلاعی ندارم. هیچ کس از کار این کمیته و اسامی مطرح در آن خبری ندارد حتی خود من از این موضوع خبر ندارم و حتی به دنبال آن نرفتم که این مطالب محرمانه را بدانم. بنابراین این طور نیست که مجلس خبرگان رهبری در روز مبادا و فقط در وقت بحران بخواهد در مورد رهبری آینده تصمیم بگیرد. ضمنا در مجلس خبرگان رهبری تاکنون چندین بار خطر نفوذ در زیر مجموعه های بیت رهبری مطرح شده و در یکی از جلسات کمیسیون سیاسی در مورد استراتژی نفوذ با حضور کارشناسان امنیتی بررسی‌های لازم صورت گرفته است.

(از آن کمیته و کارش، از یکده جانشینش برای رهبر کنونی جمهوری اسلامی نه مردم خبر دارند و نه به ادعای احمد خاتمی مجلس خبرگان. لابد از غیب باید مثل قهرمان سریال "بت من" یکنفر پیدا شود!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: