ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نظر علی مطهری

برای گریز از محاکمه "طوسی"

قوه قضائیه زمان می خرد!

 
 
 
 

 

رسیدگی به پرونده قاری قرآن "طوسی" کم کم می رود تا شبیه پرونده قاضی مرتضوی شود. قوه قضائیه دست دست می کند و زمان می خرد تا مردم و معترضان درون حکومتی نسبت به این تعلل فراموش کنند و پرونده را ببندد. اما همانطور که ماجرا محاکمه قاضی مرتضوی و کهریزک را کسی فراموش نکرد ماجرای طوسی هم فراموش شدنی نیست!

روز گذشت علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس نیز گفت:

طولانی شدن زمان رسیدگی به پرونده سعید طوسی طبیعی به نظر نمی‌رسد. مقامات قضایی در این پرونده، رعایت مصلحت خودساخته را کرده‌اند. مثلا چون متهم قاری قرآن است بهتر است به طور جدی پیگیری نشود، که البته این روش اشتباه است .طولانی شدن رسیدگی به این پرونده باعث شده که برخی شاکیان به رسانه های بیگانه پناه ببرند و بعد متهم به معاونت در جرم شوند.

وقتی فردی چنین پرونده‌ای دارد چرا در یک مراسم رسمی کشوری مانند افتتاحیه مجلس دهم از او به عنوان قاری استفاده می شود؟ طبعا این شائبه پیش می آید که می خواهند شاکیان را بترسانند تا دست از شکایت خود بردارند. در پرونده آقای طوسی به نظر می‌رسد قصوری صورت گرفته که حدود 5 سال معطل مانده است در حالی که می بایست زودتر موجبات تسلی خاطر شاکیان و خانواده های آنان فراهم می‌شد، خواه نتیجه رسیدگی ها برائت باشد یا اثبات جرم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 آبان

 
 

اشتراک گذاری: