ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اینها عضو شورای انقلاب فرهنگی اند

ازغدی طرفدار شلاق است

اما نه در باسن قاضی مرتضوی!

 
 
 
 

 

رحیم پور ازغدی از بازجویان بی رحم دهه 60 در اوین است که پس از آن دهه و بیرون آمدن از اوین، مانند دهها بازجو و شکنجه گر دیگر نرفت دنبال تجارت و ساختمان سازی و واردات، بلکه رفت درس خواند و به حکم رهبر جمهوری اسلامی شد عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی. با شریعتمداری مو نمی زند. با همان تفکر و همان روش و منش، منتهی شریعتمداری دست به قلم است و ازغدی سخنرانی که در سخن گفتن خیلی سعی می کند از علی شریعتی تقلید کند. گاهی به نماز جمعه تهران هم می آید و می شود سخنران پیش از خطبه جنتی و یا احمد خاتمی. دیگ و سه پایه با هم جفت می شوند!

آقای ازغدی هنوز در همان فضای دهه 60 است اما شیفته بازگشت دوران 8 ساله احمدی نژاد. حالا می خواهد جلیلی باشد و یا قالیباف. برای او بازگشت به فضای بسته و بگیر و ببند و دادگاه های پس از کودتای 88 و قتل زنجیره ای روشنفکران مهم است. بقیه اش حرف های مفتی است که در نماز جمعه ها می زند و گاهی در دانشگاه ها هم به دعوت بسیج دانشجوئی می رود و آنها را تکرار می کند.

جمعه گذشته به جای نماز جمعه تهران، رفت به نماز جمعه قم برای سخنرانی و در آنجا راه حل ارائه داد. البته راه حلی که معطوف تفکر و گذشته او در اوین است. او گفت:

«افرادی را که حقوق‌های میلیونی گرفتند و اختلاس‌های میلیاردی کردند باید در نماز جمعه شلاق زد. نماز جمعه جای کلی‌گویی نیست

توجه کنید! ایشان عضو شورایعالی انقلاب فرهنگی است و نه شورای شلاق و اعدام! گرچه هنوز در فضای اعدام و تعزیر و شلاق در دهه 60 در اوین است. و تازه، اگر هم قرار باشد کسی را شلاق بزنند، چرا قاضی مرتضوی را که در دادگاه به 120 ضربه شلاق محکوم شده در نماز جمعه تهران و یا همان شهر قم، نه 120 ضربه، بلکه 5 تا شلاق در باسنش نمی زنند و گفته اند حتی این حکم هم ممکن است باطل شود!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 آبان

 
 

اشتراک گذاری: