ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

به دبیرکلی شیخ مشکوکی بنام آقا تهرانی

فرشته چون بیرون شود

دیو "جبهه پایداری" در آید!

 
 
 
 

 

با اعلام انحلال تمام احزاب سیاسی واقعی و شناسنامه دار در جمهوری اسلامی جز حزب موتلفه، نوبت رسید به شبکه مداحان و دار و دسته مصباح یزدی که حزب تشکیل بدهند و کنگره برگزار کنند.

اولی با آهنگ های هایده و مهستی و دلکش و گلپایگانی که روی آنها اشعار باصطلاح مذهبی گذاشته اند و جای دلبر و معشوق را با "حسین" و "فاطمه" عوض کرده اند به شهرت رسید و دومی با جمع کردن همه طرد شدگان هر انتخاباتی، کفن پوشان حرفه ای، لباس شخصی ها، بازجوها و روحانیون متهم به قتل های زنجیره ای مانند روح الله حسینیان میداندار شد و اسمش شد جبهه پایداری!

این جبهه همگی از متهمین دوران احمدی نژاد اند که اگر روزی دادگاه او تشکیل شود، یکی یکی باید بروند پای میز محاکمه. از جمله "آقا تهرانی" نماینده مجلس نهم که نماینده روحانیت در آن مجلس و معلم اخلاق کابینه احمدی نژاد بود. شیخ مجهول الهویه ای که چند سالی در امریکا بوده و ناگهان سر و کله اش در تهران پیدا شد و رفت به مجلس. حالا هم در کنگره چند روز پیش جبهه پایداری شد دبیرکل این جبهه. همه آنها دلشان لک زده که سعید جلیلی بشود رئیس جمهوری و دور بیفتد بار دیگر به دست آنها. بگیر و ببند و بدزد و بکوب.

آنها مشهد را تبدیل کرده اند به ستاد خود. بویژه حالا که ابراهیم رئیسی از سه قاضی شرع قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 شده تولیت آستانقدس و سر کیسه این آستان در اختیارش است و می شود سر سفره اش نشست و علم الهدا که همچنان از رانت سخنرانی در راهپیمائی ساندیسی 9 دی علیه مردم معترض به کودتای انتخاباتی سال 88 می خورد. او سخنران آن راهپیمائی بود و در آن مردم معترض به کودتا را مشتی گوساله و بزغاله خطاب کرد.

آنها یک روزنامه ارگان هم دارند بنام "9 دی" که شیخ میانه سال، بی حیا و هتاکی بنام "رسائی"  آن را اداره می کند و از رانده شدگان انتخابات مجلس دهم است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 مهر

 
 

اشتراک گذاری: