ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آیا او "المیرا"ست که 6 سال پیش ناپدید شد؟

کشف استخوان های دختر جوان

در کف زمین یک شرکت

 
 
 
 

 

استخوان های یک دختر جوان در کف زمین ساختمان یک شرکت در خیابان ستارخان کشف شد. کارگران هنگام حفر چاه در این شرکت، با این استخوان ها برخورد کردند. پلیس یکماه پس از کشف این استخوان ها اعلام کرد که احتمال می رود این استخوان ها متعلق به دختری بنام "المیرا" باشد که شش سال پیش ناپدید شد و جستجوی خانواده و پلیس تهران برای یافتن او به جائی نرسید.

هنگام حفر چاه در ساختمان یک شرکت به بازپرس محسن مدیر روستا اعلام شد. کارگر جوان هنگام حفر چاه با استخوان‌هایی داخل کیسه پلاستیکی روبه‌رو شد، بعد هم سراسیمه موضوع را به صاحب شرکت خبر داد. همزمان با حضور تیم جنایی در محل حادثه، استخوان‌ها برای تشخیص هویت و کشف علت مرگ، به پزشکی قانونی منتقل شد.

آزمایش ها نشان میدهد که زمان مرگ یا قتل جسدی که استخوان هایش در کف ساختمان شرکت پیدا شده با زمان نا پدید شدن المیرا یکی است. همچنین، محدوده ای که خانواده المیرا و پلیس تهران حدس می زدند المیرا در آن محدوده ناپدید شده با هم تطبیق دارند.

نه پلیس گفته و نه خبرگزاری های داخلی که خبر را به نقل از پلیس منتشر کرده اند نوشته اند که این دختر چه شغلی داشته، چند ساله بوده و اگر عکس او را هم نمی توانند منتشر کنند حداقل می گفتند چه مشخصاتی داشته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 مهر

 
 

اشتراک گذاری: