ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ماه هرگز زیر ابر نمی ماند

اگر 88 فتنه بود

علم الهدا و احمدی نژاد فتنه گرند
 
 
 
 

 

روز بعد از اعلام تقلبی شماره آراء انتخابات 88، احمدی نژاد لباس شخصی ها و بسیجی ها را کیش کرد به سمت میدان فاطمی و در آنجا رفت بالای منبر و کسانی را که با این کودتای انتخاباتی اعتراض داشتند "مشتی خس و خاشاک" توصیف کرد. چند روز بعد رهبر جمهوری اسلامی که خشم مردم را دیده بود درباره این جمله بدون ذکر نامه احمدی نژاد تذکر داد که نباید از این الفاظ استفاده کنند. این جمله احمدی نژاد پیت نفتی شد بر خرمن خشم مردمی که می گفتند "رای من کو؟"

این تذکر رهبر جمهوری اسلامی یک مانور بود و نه یک درک عمیق از پرهیز در به کار بردن جملاتی که مستقیما به مردم توهین می شود. چنانچه در راهپیمايی معروف به ساندیسی در 9 دیماه در میدان 24 اسفند سابق، علم الهدا که از هواپیمای اختصاصی به تهران آورده شده بود تا سخنران این راهپیمايی باشد، جمله احمدی نژاد را با این توصیف تکرار کرد: مشتی بزغاله و گوساله با نتیجه انتخابات مخالفت کردند!

نه تنها کسی اعتراض و تذکری از رهبر نشنید، نه تنها گوش علم الهدا کشیده نشد، بلکه خود رهبر آن راهپیمايی را "یوم الله" توصیف کرد!

همه این مانورها و خبرها در سینه تاریخ جمهوری اسلامی ثبت است و هر اندازه هم که درباره آن سکوت کنند، مردم به یاد دارند و در اولین فرصتی که بدست آید، مقامات نیز دهان به اعتراض و انتقاد خواهند گشود. چنانچه تا حالا علی مطهری با احتیاط بارها مسئله را طرح کرده و خواهان تشکیل دادگاه رسیدگی به حوادث 88 با حضور احمدی نژاد در دادگاه و دیگران و از جمله موسوی و کروبی شده است. حالا، روز گذشته مقیمی، قائم مقام وزیر کشور نیز به گزارش تسنیم گفت:

آن آدمی که آمد و گفت «خس و خاشاک» او هم به مردم اهانت کرد و همان اهانت باعث شد افراد به خیابان‌ها بیایند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 مهر

 
 

اشتراک گذاری: