ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با نا امن شدن ترکیه

بلغارستان و گرجستان

در بورس توریستی ایرانی ها

 
 
 
 

 

چند انفجار و عمل تروریستی و سپس کودتا در ترکیه و مقداری نا امن شدن ارمنستان موجب شد تا ایرانی ها سر هواپیما را کج کرده و تابستان امسال به جای ترکیه بروند به کشورهائی مثل گرجستان و بلغارستان. حالا گرجستان و بلغارستان شده اند رقیب اصلی ترکیه. گرچه سفرهای توریستی به ترکیه هم دوباره رونق گرفته است.

سفر به گرجستان و بلغارستان آنقدر رونق گرفته که با قیمت تورهای ترکیه رقابت می کند. نه احتیاج به ویزای شینگن است و نه دردسر نوبت ویزا پشت در سفارتخانه های اروپائی.

تورهای بلغارستان فعلا از ۲ تا ۶ میلیون تومان قیمت ‌گذاری شده و با آن‌که در برابر تورهای استانبول و سواحل جنوبی ترکیه که از ۷۰۰ هزار تا دو و نیم میلیون تومان قیمت گذاشته شده گران‌تر است، اما هرچه باشد برای خیلی از ایرانی‌ها جایگزینی مناسب است. بویژه با حذف روادید!

در این میان، سفر به باکو هم لنگان لنگان شروع شده و تورهای هوایی باکو برای هتل‌های ۵ ستاره کمتر از یک ‌و نیم میلیون تومان قیمت‌گذاری شده که البته نرخ زمینی آن به اندازه‌ی سفر جاده‌ای به ارمنستان، تمام می‌شود.

جمهوری آذربایجان هنوز روادید برای ایرانی ها را لغو نکرده و حدس زده می شود با لغو ویزا سفر به آذربایجان هم رشد جهشی بکند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: