ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تضعیف قم، تقویت مشهد

مشهد را می خواهند تبدیل

به پایتخت مذهبی ایران کنند 
 
 
 
 

 

در آخرین هفته مرداد ماه جاری یک همایش امنیتی در مشهد برگزار شد که در آن رهبران ارتش سایبری سپاه شرکت داشتند. حضور سردار سلامی، جانشین فرمانده سپاه در این همایش نشان داد که مسئله فقط جنگ سایبری نیست و این همایش اهداف مهم تری را در نظر داشته است. شمار دیگری از فرماندهان سپاه نیز در این همایش حضور داشتند. از جمله سردار نجات، معاون فرهنگی سپاه، سردار مقدم فر، مشاور رسانه ای سپاه و سردار نظام الدین موسوی، مدیرعامل خبرگزاری فارس که ارگان خبری اطلاعات سپاه است.

در همین همایش حسن رحیم پورازغدی، سربازجوی اوین در دهه مخوف 60 که حالا ادای دکترسروش را در می آورد و با حکم رهبر جمهوری اسلامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی هم  هست دعوت داشت و سخنرانی کرد. همایش به پیشنهاد وحید جلیلی، برادر سعید جلیلی که معاون فرهنگی شهرداری مشهد شده و گویا قرار است امور فرهنگی آستانقدس را هم برعهده بگیرد در این شهر برگزار شد.

این همایش، می تواند مهر تائید باشد بر نخستین ارزیابی منتشر شده در پیک نت درباره دیدار فرماندهان ارشد سپاه با ابراهیم رئیسی تولیت جدید آستانقدس رضوی مبنی بر تبدیل مشهد به پایتخت "ولایت" یا "رهبری" در جمهوری اسلامی و اگر بیت کنونی آقای خامنه ای نیز به آنجا منتقل شود، یعنی بخش اصلی اداره کننده مملکت به مشهد رفته است.

 

خبر 10 مرداد پیک نت را از روی لینک زیر بخوانید:

 

http://www.pyknet.net/1395/08mordad/10/page/veda.php


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: