ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یک جمله او همه توطئه  ها را خنثی می کند

وحشت از خاتمه حصر

اعتراف به نفوذ موسوی است

 
 
 
 

 

هفته گذشته همچنین، خبرهائی درباره تلاش حسن روحانی برای پایان حصر موسوی و کروبی و خانم رهنورد منتشر شد و از جمله دیدارهائی که وی با رهبر جمهوری اسلامی در همین ارتباط داشته است. گفته شده که رهبر جمهوری اسلامی پایان حصر را به بعد از انتخابات 96 پاس داده است که اگر این خبر صحت داشته باشد بزرگترین اعتراف به موقعیت موسوی در میان مردم است و وحشت حاکمیت از موضع گیری وی به نفع روحانی در انتخابات 96 و نقش بر آب شدن تمام کارشکنی ها و توطئه هائی که مخالفان دولت می کنند تا بلکه ریاست جمهوری روحانی دو دوره ای نشود! اگر این سخن از خامنه ای واقعیت داشته باشد، دو نتیجه را از آن می توان گرفت:

1- همسوئی آقای خامنه ای با مخالفان دولت برای جلوگیری از ادامه ریاست جمهوری روحانی برای 4 سال دیگر و حتی ترس از همین مخالفان برای خاتمه دادن به حصر.

 2- اعتراف به نفوذ عمیقی که موسوی در میان مردم و اعلام حمایت وی از روحانی، پس از پایان حصر.

محمدحسین کروبی فرزند شیخ مهدی کروبی نیز در همین ارتباط با سایت «انتخاب خبر» گفتگوئی کوتاه داشته و گفته است:

آقایان کروبی و مهندس موسوی و همچنین خانم دکتر رهنورد در صورتی که آزادانه در جامعه حضور پیدا کنند، مواضعی اتخاذ خواهند کرد یا سخنانی ایراد می کنند که کاملاً اقدامات دولت تدبیر و امید را تأیید می کنند و ایشان با حمایت خود از آقای دکتر روحانی می توانند در مقاطع زمانی حساس، راه را برای دولت تدبیر و امید جهت تحقق حقوق شهروندی مردم هموار کنند. فعلا  وضعیت آقای موسوی و همسرشان هم مطلوب است، و خانواده ی ایشان در مورد وضعیت پدر و مادر خود همواره اظهار رضایت می کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: