ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 خرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بازگشت از "کن"

در میان استقبالی کم نظیر

 
 
 
 
 

 

اصغرفرهادی به همراه دو نقش آفرین فیلم "فروشنده" از فستیوال کن در اولین ساعت بامداد بازگشتند و از طریق فرودگاه مهرآباد وارد تهران شدند. جمعیت قابل توجهی از جوانان و هنرمندان و علاقمندان سینمای ایران به استقبال آنها رفتنند. امین تارخ، رخشان بنی‌اعتماد، علیرضا تابش، حبیب ایل‌بیگی، حبیب رضایی، محمدرضا دلپاک و کامران ملکی از اهالی سینما بودند که  در فرودگاه از فرهادی و نقش آفرینان فیلم فروشنده استقبال کردند.

اصغر فرهادی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: من به تمامی سوالات شما در روز دوشنبه و در نشستی خبری پاسخ می‌دهم. اجازه بدهید به دلیل شرایط حاکم و ازدحام جمعیت در فرصت بهتری پاسخگوی همه سوالات شما باشم.

درباره جشنواره کن و بردن جایزه فقط بگویم که این جوّ برای من تمام می‌شود. به چنین شرایطی عادت کرده‌ام.

شهاب حسینی گفت: جای سینمای ایران در چنین رویدادی خالی بود و باید همچنین اتفاقی می‌افتاد. من به شادی مردم خوشحالم. البته شادی فقط این نیست که دائما فیلم خنده‌دار بسازیم. همین که بتوانیم با موفقیت‌هایمان شادی را برای مردم به ارمغان بیاوریم اتفاق مثبتی است.

ترانه علیدوستی نیز گفت:

حدس می‌زدم مردم از عوامل فیلم «فروشنده» استقبال کنند اما نمی‌دانستم استقبال تا این اندازه زیاد باشد. استقبال به حدی بود که اصغر فرهادی و شهاب حسینی و ترانه علیدوستی برای خروج از سالن فرودگاه با مشکل مواجه بودند و بالاخره ساعت 2 بامداد با کمک مأموران نیروی انتظامی آنها موفق به خروج از فرودگاه شدند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: