ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خبر دریافتی پیک نت و اعتراف دیروز اژه ای

پیوند باندهای مافیائی

 تصاحب زمین و خانه با قوه قضائیه 
 
 
 
 

 

سلام - مدتی پیش برایتان خبری را ارسال کردم که خوشبختانه در میان اخبار دریافتی خود منتشر کردید. همانطور که در آن خبر نوشته بودم، "یک باند سازمان یافته، بعضی بی خانمانها را در خانه کسانی که وارث ندارند ساکن می کنند و سپس با کمک باندهائی که در قوه قضائیه و ثبت اسناد دارند برای این خانه ها سند می گیرند و ملک را تصاحب می کنند و سپس توسط همان بی خانمان ها، با دادن مقداری سهم به آنان، ملک را می فروشند. این باندها از همین طریق در محدوده شهر زمینخواری هم می کنند. یعنی در این زمین ها خانه می سازند و بی خانمان ها را در آنها ساکن می کنند و باز به کمک باندهای داخل قوه قضائیه و ثبت اسناد برای این خانه ها سند رسمی می گیرند و سپس بی خانمان ها را اخراج کرده و خانه ها را می فروشند. این باندها به عوامل خود در قوه قضائیه نیز دهها میلیون تومان رشوه می دهند."

روز گذشته، بالاخره سخنگوی قوه قضائیه "محسنی اژه ای" زیر فشار سئوالاتی که خبرنگاران در مصاحبه مطبوعاتی وی مطرح کردند ناچار شد اعتراف کند:

" باندی که تحت عنوان یک موسسه حقوقی، شعباتی در تهران و یکی از شهرستانهای نزدیک تهران تشکیل داده و با استفاده از چند دلال و وکیل توانسته بود با برخی از افراد در داخل قوه قضاییه ارتباط بگیرند شناسائی و 8 متخلف دراین ارتباط دستگیر شده است."

محسنی اژه ای حاضر نشد نام و مسئولیت کسانی که در قوه قضائیه با باندهای تصاحب خانه های بی وارث و تصاحب کنندگان زمین های محدوده شهری همدست بوده و هستند را فاش کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: