ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نامه به رهبر:

غواص دوران جنگ هم فهمید

اما رهبر ج. اسلامی نمی خواهد بفهمد
 
 
 
 

 

نامه ای که می خوانید توسط یک غواص دوران جنگ با عراق برای رهبر جمهوری اسلامی نوشته شده و حاوی نکاتی است واقع بینانه. البته آقای خامنه ای گوشی برای شنیدن واقعیات ندارد و چشمی هم برای خواندن نامه هائی از این دست ندارد. بنابراین، شاید این نامه هشدارباشی باشد برای پیرامونیان حاکمیت و بسیاری از نیروهای سیاسی خارج و داخل کشور که خود را اپوزیسیون میدانند.

 

محضر مبارک مقام معظم رهبری

حضرت آیت الله خامنه ای دام ظله العالی

پس از سلام و عرض احترام

من دعا می کنم خداوند طول عمر بابرکت به شما عطا فرماید.

اگر دعا کنم خداوند عمر شریف شما را تا قیام حضرت مهدی (عج) طولانی گرداند، این دعا بیشتر جنبه شعاری و احساسی و رؤیایی دارد. مانند اینکه سال ها شعار می دادیم: خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار.

آنقدر این شعار را تکرار کرده بودیم که مرگ را برای امام خمینی امری دور از ذهن می پنداشتیم و دوام عمر امام (ره) تا ظهور حضرت مهدی (عج) برای ما به یک امر حتمی و به یک باور قلبی تبدیل شده بود.

اینکه حضرتعالی از الان تا چه زمانی در قید حیات خواهید بود و اینکه آیا قوای فکری شما، تا پایان عمر شریفتان برای اداره امور رهبری کفاف خواهد داد یا نه؟ اینها سؤالاتی است که جواب آن را کسی نمی داند به جز خداوند.

من به حدود سه دهه رهبری شما انتقادهایی دارم که در اینجا مهمترین نقد خود به رهبری را موضوع نامه قرار داده ام و آن این است که حضرتعالی در طول این بیست و هفت سال به اعتقاد من، کشور را طوری اداره کرده اید که سر همه رشته ها به خودتان برمی گردد.

کشور ما در مدت رهبری شما تا حد بسیار زیادی، قائم به شخص بوده است.

نمایندگان شما در همه شهرها، در همه دانشگاهها و در همه مراکز نظامی و انتظامی و تقریباً در همه ادارات، در حوزه مسئولیت خود در جهت اجرای منویات شما کوشیده اند.

شورای نگهبان از صفر تا صد همه انتخابات ها را با هدایت و رهبری شما برگزار کرده است.

صدا و سیما برای ساخت تمامی برنامه ها به ویژه برنامه های سیاسی و فرهنگی، به دست آوردن رضایت و خشنودی شما را اولویت اول خود قرار داده است.

تمامی اتفاقات مهم در سیاست خارجی با نظر شما و یا با کسب رضایت از شما صورت گرفته است.

در موضوع تحریم ها و رفع تحریم ها و مشخصاً در موضوع برجام لحظه به لحظه و نقطه به نقطه سرداران دیپلماسی کشور را راهنمایی و مدیریت فرموده اید.

در موضوع سوریه و عراق و در بعضی از موضوعات مشابه، اتفاقات مربوط به سیاست خارجی را شخصـاً مدیریت کرده اید. دولت و مجلس در این زمینه ها نقش برجسته ای ندارند. مردم در این باره تقریباً بی اطلاعند.

مسائل مهم اطلاعاتی و امنیتی کشور در طول همه این سالها تحت نظارت شما و دغدغه اصلی شما بوده است.

 

قوه قضائیه وظیفه اصلی خود را اجرای منویات قلبی حضرتعالی می داند. در پرونده های مهم و در مورد شخصیت های شناخته شده، گزارشات خدمت شما تقدیم می شود و حضرتعالی دستورات لازم را صادر می فرمایید.

در همه ادوار مجلس در تصویب قوانین و در اتفاقات مهم پارلمان، نظر و نقش شما تعیین کننده بوده است.

مدیریت حوزه های علمیه در سراسر کشور مطابق نظرات حضرتعالی بوده است.

امامان جمعه که همگی آنها منصوبان حضرتعالی هستند در تریبون های نماز جمعه، در همه شهرها و بخش ها، در همه هفته ها فرمایشات حضرتعالی را برای مردم تبیین کرده اند.

نسخه های اقتصادی که در همه دولت ها پیچیده می شود و در کشور اجرا می شود، متأثر از راهنمایی ها و ارشادات شماست. مانند سفارش و تأکید به اقتصاد مقاومتی در این دولت.

برای همین دلایل، من همیشه دعا می کنم خداوند طول عمر بابرکت به شما عطا فرماید چون بر این عقیده ام چنانچه حضرتعالی به شکلی ناگهانی دار دنیا را وداع بگویید، در این کشور اتفاقی می افتد که من آن اتفاق را به صحنه قیامت تعبیر می کنم.

بعضی از اتفاقاتی که ممکن است با رفتن شما به وقوع بپیوندد از این قرار است:

۱) هرج و مرج

۲) طغیان گرسنگان و ناراضیان از معیشت

۳) بروز جنگ داخلی

۴) رویارویی سپاه با مردم و متعاقب آن بروز اختلافات داخلی در خود سپاه

۵) رویارویی میان سپاه و ارتش

۶) سردرگمی و بلاتکلیفی پلیس به عنوان مهمترین رکن امنیت در کشور

۷) برآمدن صدای طبل جدایی از میان اقوام

۸) احتمال مداخله و سوء استفاده دولت های خارجی

۹ طغیان و خودسری اراذل و اوباش

۱۰) انتقام جویی افراد آسیب دیده از انقلاب و جمهوری اسلامی

۱۱) فوران عقده های تل انبار شده به ویژه در میان جوانان

۱۲) حمله بعضی از مردم به روحانیون و پاسدارهای شناخته شده

۱۳) حمله مخالفین به قصد انتقام جویی به بستگان و نزدیکان حضرتعالی

رهبر عزیز، اگر مطالب فوق را ساخته و پرداخته ذهن خیال پرداز من می دانید که هیچ ولی اگر این احتمالات را رد نمی کنید، به عرض می رسانم که برای پیشگیری از همه این اتفاقات ناخوشایند راه هایی وجود دارد که باید برای داشتن فردایی آرام از هم اکنون فرصت را مغتنم بشماریم. مهمترین پیشنهاد من در این باره به شما این است که به تدبیر آقایان هاشمی و روحانی بیشتر اعتماد کنید و محبوبیت خاتمی را به فال نیک بگیرید.

 

ارادتمند شما و دوستدار کشور

محمد مهدوی فر

تخریب چی و غواص دفاع مقدس

بیست و هفتم اسفند نود و چهار


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: