ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آخرین دست و پا زدن های

شیخ محمد یزدی در بیت رهبری

 
 
 
 
 

 

شیخ محمد یزدی که تا فرصت چند هفته ای باقی است، هنوز بعنوان رئیس مجلس خبرگان سخن می گوید، در خبری که روز گذشته منتشر شد، ظاهرا برای دادن گزارش کمیسیون تحقیق مجلس خبرگان با رهبر جمهوری اسلامی ملاقات کرده است. (اگر گزارشی هست که به مردم باید داده شود و اگر ملاقاتی برای گزارش است، رهبر باید به مجلسی که او را انتخاب کرده گزارش بدهد. اما، "به شتر گفتند چرا شاشت از پس است؟ گفت: چه چیزم مثل همه کس است؟")

محمد یزدی که در انتخابات اخیر مجلس خبرگان با رای مردم طرد شد و انتخاب نشد، این رای و نظر مردم را به روی خود نیآورده و گفت:

« در دیداری که با رهبری داشتم نگرانی خود از آینده نظام و انقلاب را بیان کردم و ایشان  فرمودند: "عین همین نگرانی که شما دارید را من  در زمان امام راحل داشتم و ملاقاتی که با ایشان کردم، امام فرمودند، نگران نباشید برای این انقلاب و نظام تا مردم هستند هیچ اتفاقی نمی افتد.»

محمد یزدی، که برای طلاب حقوق بگیر تشکل حکومتی حوزه علمیه قم که خود وی رئیس آنست سخنرانی می کرد، حرف دلش که همانا وحشت از نفوذ هاشمی و حسن خمینی و محمدخاتمی ... و انتخابات هیات رئیسه مجلس خبرگان آینده است را بعد از این مقدمه چینی چنین بر دهان آورد:

" اگر امروز به شما گفتند بگوئید یار امام خوش آمد، نباید گول بخورید. یار واقعی امام کسی است که امروز در سوریه از حرم اهل بیت(ع) دفاع می کند و کسی است که با تمام وجود در حال اداره کردن جامعه اسلامی است و او یک نفر بیشتر نیست. "(و آن هم به زعم ایشان علی خامنه ایست!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: