www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 بهمن ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رئیس قرارگاه "عمار":

کسی نباید حق تماس

با موسوی و کروبی داشته باشد!

 
 
 
 

 

از جمله "دُمل" های چرکین جمهوری اسلامی "قرارگاه عمار" است که یک حزب نیمه مسلح است و دمش به دم بسیج و سپاه و مداحان بند است. رئیس این حزب مهدی طائب برادر رئیس اطلاعات سپاه "حسین طائب" است. قرارگاه عمار سایه به سایه دولت احمدی نژاد حرکت می کرد و از کمک های مالی و حمایتی او برخوردار بود. درآغاز جنگ سوریه اعلام عضو گیری برای عملیات انتحاری کرد و مدعی شد که 1200 آماده انفجار انتحاری ثبت نام کرده اند. البته بعدا دمش را چیدند که از این ادعاها نکند که سرود یاد داعش و طالبان بدهد.

حزب مداحان، حزب عماریون و دهها تشکل و نهاد دیکر که ردیف بودجه دولتی هم دارند، با ممنوع شدن فعالیت احزاب سیاسی میداندار شدند و بسیار نگران باز شدن فضای سیاسی، گفتگوی ملی و جمع شدن بساط زندانی کردن فعالان سیاسی غیر حکومتی و حتی پایان حصر موسوی و کروبی و رهنورد هستند. آنها میدانند که پایان حصر یعنی فصل جدیدی که آنوقت امثال مهدی طائب میدانداری نمی تواند بکند و "حسین طائب" هم باید حساب جنایاتی که طی دوران ریاستش بر اطلاعات سپاه کرده را پس بدهد.

مهدی طائب شنبه شب در همایش بصیرتی بسیجیان ولایی (خود این اسم نشان میدهد آنها کیستند و طرفدار چه چیز) که در مسجدالاقصی مشهد (کانون فتنه علیه دولت) برگزار شد، به خبرنگاران گفت:

‌توانستیم موشکی با برد بیش از ۳۵‌ هزار کیلومتر بسازیم؛ ما موشک، سفینه فضایی و هواپیما نداشتیم و با پرورش نخبگان و متخصصان اکنون در بسیاری از حوزه ها خودکفا هستیم.

ریشه داعش، آمریکا و اسرائیل سوزانده شد و سال‌های سال است که پرچم‌های ایران، لبنان و حزب‌الله مدام در مرزهای اسرائیل به احتزاز درآمده است.

آمریکایی‌ها در هر صحنه‌ای که وارد شدند شکست خوردند، حتی در برابر یمنی هایی که چیزی نداشتند و توانستند موشک با برد ۱۲۰۰ کیلومتر درست کنند.

جای سران فتنه ۸۸ خوب است و موسوی و کروبی حبس خانگی شدند و کسی با آن‌ها حق ارتباط‌گیری ندارد و در این فتنه نیروهای زحمتکش انتظامی ۶۰ شبانه‌ روز در حالت آماده‌باش بودند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: