www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 دی ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ظهور نور قرمز

در آسمان شهرهای ایران

 
 
 
 

 

دشوار در جهان حکومتی را یافت که این همه بنام مردم چک بی محل بکشد و دم به دم و به هر بهانه و بی بهانه ای از مردم مایه گذاشته و خود را نماینده مردم و یا بقول خودشان "مردم را "ولی نعمت" خود خطاب کند و درعین حال کوچکترین اعتمادی به مردم و نظر آنها نداشته باشد و حتی در برابر مردم قرار بگیرد. و باز کمتر نظامی در جهان یافت می شود که پس از انقلابی که 90 در صد مردم اعمم از زن و مرد در آن شرکت کردند بر سر کار بیاید و رای مردم را قبول نداشته باشد. در هر پدیده و رویدادی این بی اعتمادی مردم و دور زدن آنها برای تصمیمات مهمی که با نان و آب و زندگی و مملکت آنها پیوند دارد را میتوان دید و نمونه آورد. از زلزله تا سیل، از قتل تا ترور، از کشتن و اشک تمساح ریختن و... یکی از دلائلی که هر حادثه و پدیده ای در جمهوری اسلامی جنبه امنیتی به خود می گیرد همین به اعتمادی به مردم است. از جمله دلائلی که دروغ پس از دروغ به مردم گفته می شود نیز دلیلش همین بی اعتمادی است. این وضع به گونه ای شده که اکنون مردم هم به حکومت دیگر اعتمادی ندارند و بقولی اعتمادها فرو ریخته است. پس از زلزله تهران که با دستگیری عده ای باتهام تشویش اذهان عمومی و پخش خبرهای زلزله ختم شد، حالا نوبت به ظهور نور در آسمان تهران رسیده است. هنوز توضیح نمیدهند که این نور قرمز رنگ چیست و از کجا آمده؟ داخلی است یا خارجی؟ ارتباطی به مسائل نظامی و اتمی دارد و یا خیر؟ همین نور در آسمان شهرهای ایلام، تبریز، شوشتر، مسجد سلیمان و... با صداهایی عجیب دیده شده و حتی عده ای از آن فیلم گرفته و روی یوتیوب قرار داده اند.

وزارت کشور می گوید: "موضوع خاصی باشد به ما اعلام می‌کنند". چه کسی باید این موضوع خاص را به اطلاع دولت برساند تا دولت مردم را درجریان بگذارد؟

براثر همین پنهانکاری حکومتی، مردم خود به گمانه زنی پرداخته و آن را بی ارتباط با زلزله های اخیر و زلزله های آینده نمی دانند. می گویند این نور مربوط به پروژه معروف امریکائی به هارپ  (HAARP)است. پروژه ای که به ظاهر علمی است اما گفته می شود امریکا از آن برای ایجاد توفان و زلزله استفاده می کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 دی

 
 

اشتراک گذاری: