www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دادگاه ضراب در امریکا

اعدام "بابک زنجانی" را عقب انداخت
 
 
 
 

 

طرح اعدام بی فوت وقت "بابک زنجانی" و بستن پرونده "دور زدن تحریم ها" و غارت دهها میلیارد پول نفت مملکت، با ظاهر شدن رضا ضراب در دادگاهی در امریکا در نقش شاهد، فعلا منتفی شده است. در حقیقت دو دادگاه "دور زدن تحریم" برپا شده است. یکی در ایران که بابک زنجانی متهم ردیف اول آن معرفی شده و یکی در امریکا که رضا ضراب متهم ردیف اول آنست اما با قول همکاری با "اف . ب. آی" و قبول اعتراف و افشاگری تبدیل شده به "شاهد"!

کار اعدام زنجانی و بستن پرونده او از آنجا گره خورده که با اعدام او نیز این پرونده باز می ماند، البته نه در ایران بلکه در امریکا که اخبار آن بمراتب وسیع تر در رسانه ها انعکاس می یابد. از هم اکنون برخی مقامات و وزرای دولت احمدی نژاد که نامشان از سوی رضا ضراب در دادگاه بعنوان همکار و رشوه بگیر اعلام شده شروع کرده اند به تکذیب ارتباطات خود با ضراب و در حقیقت با بابک زنجانی زیرا ضراب نوچه زنجانی بوده است. همین به میدان آمدن ها و تکذیب ها (از جمله بهمنی رئیس کل بانک مرکزی دوران احمدی نژاد) نشان داد که  دادگاه زنجانی به اتهام چه کسانی رسیدگی نکرده و آنها را محاکمه نکرده است. هر نامی که ضراب در امریکا فاش کند، به نوعی نام یک متهم دیگر پرونده زنجانی است که در ایران در حاشیه امن و امنیتی و سپاهی قرار گرفته است.  و آن زمان که ضراب دهان به افشای رابطه های زنجانی با فرماندهان سپاه و یا دیدارهای خود با آنها و جابجا کردن طلاهای و دلارهای نفتی ایران بگشاید و زنجانی زنده نباشد که حتی زیر فشار زندان آن را تکذیب کند، دلیل اعدام زنجانی بیشتر آشکار می شود. از جمله کسانی که از هم اکنون در میان فرماندهان سپاه بیش از نگران دادگاه زنجانی بودن، نگران دادگاه ضراب در امریکاست، سرتیپ پاسدار رستم قاسمی فرمانده سابق پایگاه خاتم الانبیاء سپاه و وزیر نفت دولت احمدی نژاد است که سر لیست ابراهیم رئیسی برای بازگشت به شرکت نفت بود. البته در صورتی که رئیسی رئیس جمهور می شد!

پس از رستم قاسمی، «مسعود میرکاظمی» نگران است زیرا نماینده سپاه در هیات "دور زدن تحریم ها" و فروش مافیائی نفت و بر باد دادن دلارهای نفتی بود. طراح "بنزین آلوده" و سرطان زای دوران احمدی نژاد نیز میرکاظمی بود که اکنون در صدر رهبری جبهه پایداری معروف به "دلواپسان" قرار دارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 آذر

 
 

اشتراک گذاری: