www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

4 آبان ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هنوز حمله نشده

تهران فرماندار نظامی پیدا کرده!
 
 
 
 

 

سردار سرتیپ پاسدار "محمد اسماعیل کوثری" که 8 سال در لباس شخصی نماینده دو دوره هشتم و نهم مجلس بود، حالا دوباره به لباس سرتیپی بازگشته و شده جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله تهران. در واقع شده فرماندار نظامی تهران. مردم تهران و شمیرانات در دو انتخابات مجلس هشتم ونهم او را نمی شناختند و به او رای دادند اما در طول آن دو مجلس سخنرانی هائی که علیه موسوی، تائید کودتای 88 علیه موسوی، حتی مخالف خوانی با دولت اول روحانی کرد با او آشنا شدند و به همین دلیل در مجلس دهم رای نیآورد و بازگشت به سر کار نظامی اش. او درمجلس رئیس فراکسیون سپاه بود. این جمله در قانون اساسی که سپاه حق فعالیت سیاسی ندارد سالهاست که به یک مضحکه تبدیل شده است. نمونه سردار کوثری، فقط یک نمونه است. نمونه های دیگرش را در کسوت مدیرعامل، شرکت ها و کارخانه های خریده شده توسط سپاه باید جستجو کرد. سردار کوثری نیز مانند بقیه سردارانی که در کمین اعلام شرایط جنگی در کشورند تا بگیر و ببند و اعدام و قبضه حکومت را تجربه کنند، بدنبال سخنرانی ترامپ علیه برجام گفته است:

"با توجه به تهدیدهای احتمالی پیش‌رو باید وضعیت جدیدی برای امنیت تهران طراحی شود. مانند تدابیر امنیتی که هنگام مراسم تحلیف رئیس جمهور (روحانی) در تهران به اجرا گذاشتیم."

آن تدبیر چیزی نبود جز استقرار واحدهای سپاه با خودروهای ویژه در گلوگاه ها و نقاط پر رفت و آمد تهران به سبک یک روز کودتائی! آیا دیوار کشی دور مجلس هم بخشی از همین طرح است؟

اگر سپاه منتظر حمله از خارج از کشور است، این مسئله چه ارتباطی به استقرار در خیابانهای تهران دارد؟ و اگر تا این حد منتظر شورش مردم در یک فرصت (حتی حمله به ایران) هستند، چرا فکری اساسی برای جلب رضایت و حتی مشارکت مردم برای امنیت نمی کنند؟ اگر هم  به فکر تمرین کودتا و قبضه حکومت اند که نیاز به پنهان شدن پشت "امنیت تهران را تامین می کنیم" نیست!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 آبان

 
 

اشتراک گذاری: