www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

صرافی ها، رویدادها را

جلوتر از همه حدس زدند!

 
 
 
 

نبض شاکله بازار تهران و بدنبال آن، نبض صرافی های بزرگ و معروف تهران را که بگیرید تا حدود زیادی می توانید رویدادهای قریب الوقوع را حدس بزنید. روز گذشته به یکباره دلار از 4 هزار و  20 تومن رسید به 4 هزار 50 تومان و تا غروب نیز خود را به 4 هزار و 75 تومان رساند.

قیمت صبح را گفتند مربوط به سخنان تهدید آمیز فرمانده کل سپاه علیه امریکا بوده و قیمت بعد از ظهر را گفتند بدلیل پیش بینی روزهای آینده است!

در روزهای آینده منتظر چه رویدادی باید بود؟

ظاهرا، کاخ سفید و کنگره امریکا می خواهند با یکدیگر همسو شده و تحریم ها علیه ایران را که مطابق قرارداد هسته ای "برجام" از دستور اجرا خارج شده بود احیاء کنند. اما پیش بینی های سیاسی در ایران بیش از اینهاست. گفته می شود کودتاگران مخالف برجام می خواهند این تصمیم کنگره و کاخ سفید را بهانه یورش وسیع به دولت کنند و تظاهرات ضد دولت و ضد برجام در خیابانها ترتیب بدهند و سپس مستند به همین تظاهرات خواهان برکناری روحانی و سقوط دولت او شوند. طرح تغییر قانون اساسی برای حذف ریاست جمهوری و باز گرداندن انتصاب نخست وزیری به قانون اساسی، ابلاغ حصر خانگی محمد خاتمی، تلاش برای بستن تلگرام که کابوسشان شده و چند رویداد امنیتی دیگر که همه آنها از لانه سردار ذوالقدر بنیانگذار "جمنا" (که ابراهیم رئیسی را برای ریاست جمهوری پیش انداخته بود) در قوه قضائیه بیرون می آید و سخنرانی تحریک آمیز فرمانده کل سپاه که در همین شماره پیک نت آن را می خوانید و ... همگی مقدمه همین طرح کودتائی است. این مقدمات با مرگ ناگهانی و مشکوک هاشمی رفسنجانی فراهم شد. حتی اگر بهانه "لغو برجام" و پیش بینی تصمیمات امریکا، از آنسو و سخنان تحریک آمیزی مشابه سخنان فرمانده کل سپاه نیز نتیجه مطلوب را ندهد، آنها مترصد فرصت و بهانه دیگری باقی خواهند ماند. حتی برای اقدام فوری پس از فوت رهبر.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 مهر

 
 

اشتراک گذاری: