ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 اسفند ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

امریکا بسرعت آماده

مقابله با چین و روسیه می شود

ریا نووستی- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 
 

 

ایالات متحده آمریکا در نظر دارد بودجه نظامی خود را تا سال 2020 به 750 میلیارد دلار برساند. روسیه در واکنش به طرح پیش نویس تقویت بودجه نظامی آمریکا اعلام کرد که در این پیش نویس، مقابله استراتژیک با جمهوری خلق چین و روسیه در الویت قرار دارد. علاوه بر این در این طرح مبلغ 500 میلیون دلار برای کمک به کشورهایی که در مقابله با نفوذ روسیه فعالیت می کنند اختصاص داده شده است.

در همین رابطه، یوری شویتکین، معاون کمیته دفاع مجلس دومای روسیه، در مصاحبه با خبر گزاری نووستی گفت: در پیش نویس بودجه تقویت بودجه نظامی، تهاجم نظامی به دیگر کشورها و تهدید جدی برای جامعه جهانی نهفته است.

تقویت بودجه نظامی ایالات متحده و بیرون رفتن از قرار داد پیمان منع استفاده از موشک های با برد کوتاه و متوسط، حلقه های یک زنجیر هستند. رهبران آمریکا باید بدانند که روسیه همه گونه امکانات برای دفاع از خود را در اختیار دارد.

سرگیی شایگو، وزیر دفاع روسیه نیز با شرکت در جلسه کمیته دفاع ملی مجلس دوما و واکنش به طرح پیش نویس بودجه نظامی آمریکا گفت، ما نیرو و منابع کافی از جمله امکان توسعه برای آینده که قابلیت دفاعی کشور را تضمین کند را  در اختیار داریم.

 

https://ria.ru/20190311/1551707012.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: