ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 بهمن ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با حضور حسن روحانی

زیر دریائی ایران رفت به عمق

خلیج فارس و دریای عمان!

 
 
 
 
 

 

نخستین زیردریائی نیمه سنگین ایران با حضور حسن روحانی در بندرعباس رونمائی شد. روحانی در مراسم الحاق این زیردریائی که نام آن "فاتح"است به نیروی دریائی ارتش گفت:

قدرت ما تهدیدی برای دیگران نیست اما روشن است توانمندی‌ ما در برابر آنهایی که چشم طمع به سرزمین ما دارند بازدارنده است و باید بازدارنده باشد. بندرعباس و همه بنادر و آب‌های سرزمینی ما شاهد و گواه تلاش نیروهای مسلح ما و کشتی‌رانی آزاد در این منطقه و همچنین رسیدن انرژی به سراسر جهان هستند. هیچگاه قدرت ایران در این حد در دهه‌های اخیر نبوده است‌.

روحانی در جلسه مدیران هرمزگان نیز گفت:

بنده و همکارانم روزانه ۱۳ تا ۱۵ ساعت کار می‌کنم تا بتوانیم مشکلات کشور را برطرف کنیم. مطمئناً تحریم مشکل‌آفرین است اما این مشکلات آنطور نیست که ما را از پای درآورد. دولت البته در انجام برخی اقدامات خطا دارد و از اشتباه معصوم نیست، اما همه باید کنار هم بایستیم.

درباره قاچاق از ایران به کشورهای همسایه نیز روحانی گفت: وقتی گوشت و بنزین در مقایسه با ترکیه و دیگر کشور همسایه "افغانستان" ارزان تر است، طبیعی است که قاچاق می شود، اگر گران تر از ترکیه و افغانستان بود که قاچاق نمی شد. بروید به همین کربلا و از یک قصابی قیمت گوشت را سئوال کنید و سپس آن را با قیمت گوشت در ایران مقایسه کنید تا این حقیقتی را که میگویم خوب درک کنید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 بهمن

 
 

اشتراک گذاری: