ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 4 دیماه

یک سطل آب روی

"آتش به اختیار" فرمانده سپاه

 
 
 
 
 

"فاکس نیوز" که رسانه ای نزدیک کاخ سفید و ترامپ معرفی و مشهور شده، روز گذشته مقاله ای در ارتباط با حضور ناوهواپیما بر اتمی امریکا در خلیج فارس منتشر کرد و مدعی شد که هدف از این حضور اجرای طرحی مشترک میان اسرائیل و امریکا برای حمله به ایران است. بموجب این ادعا، امریکا مراکز نظامی و اتمی ایران که قبلا شناسائی شده اند بمباران خواهد کرد و اسرائیل مواضع حزب الله لبنان را. فاکس نیوز همچنین مدعی شده که هزینه این عملیات را عربستان و امارات متحده عربی تامین خواهند کرد. آنچه را که فاکس نیوز ادعا کرده در همین شماره پیک نت می خوانید. همزمان با این نوع اخبار، سپاه پاسداران دست به عملیاتی در اطراف ناو امریکا در خلیج فارس زد که بیشتر به اقدامی تحریک آمیز شبیه است تا اقدامی برای جلوگیری از حمله. ظاهرا در سپاه اختلاف نظرهائی در باره این نوع اقدامات و بویژه سخنرانی های تحریک آمیز و فاقد عقل و درایت فرمانده کل سپاه بوجود آمده است. همین تفسیر از آتش به اختیار گویا زمینه ساز ترور دکتر "هکی" و سپس آتش زدن اتومبیل او در یک پارکینگ شد. اقدامی که می رفت تا به ادامه قتل های زنجیره ای بیانجامد اما ظاهرا جلوی آن گرفته شد. این نوع سخنان و اقدامات یعنی تحریک قدرت های خارجی و آشفتگی و بی قانونی در داخل.

 روز گذشته و در جواب غیر مستقیم به آخرین سخنرانی فرمانده کل سپاه که گفته بود "آتش به اختیار یعنی از روی سر قانون و انقلابی باید عمل کرد" جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه "کوثری" گفت: «آتش به اختیار» به معنای خلاف قانون عمل کردن نیست. قطعاً و یقیناً شخص رهبری چنین چیزی را مطرح نمی‌کنند و حتی بعید می‌دانم فرمانده کل سپاه هم گفته باشند که برای آتش به اختیار عمل کردن قوانین را کنار بگذارید.

مخاطب رهبری همه جوان‌ها بود که در جهت منافع ملی و در زمینه‌های اقتصادی، فرهنگی و علمی کار کنند. رهبری خودشان بر اینکه باید مر قانون اجرا شود اصرار دارند. آتش به اختیار در نظر ایشان عمل در چارچوب قوانین است." کوثری در مجلس قبلی نماینده بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 3 دی

 
 

اشتراک گذاری: