ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 دی ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 18 دیماه

برجام 2 را شخص رهبر

زیر میزی آغاز کرده است!

 
 
 
 
 

 

پس از امضای معاهده برجام که پس از مذاکراتی طولانی و نفس گیر ممکن شد، روحانی از برجام 2 سخن گفت و رهبر جمهوری اسلامی بلافاصله علیه این سخن موضع گیری منفی کرد و گفت که برجام 2 و 3 نداریم!

آنچه روحانی بعنوان برجام 2 مطرح کرد، ادامه مذاکرات جهانی – از جمله با امریکا- برای تنش زدائی و پیوند زدن آن به معاهده برجام بود و مخالفتی که آقای خامنه ای با ادامه برجام و برجام ها کرد، تقلیدی بود از آقای خمینی و در واقع " پز عالی ایشان در برابر شکم خالی ملت". روحانی می خواست کار ایران به شرایط امروز نکشد و آقای خامنه ای عادت به دوربینی ندارد، تصور نمی کرد کار به اینجا ختم شود که شده است. او حتی چند ماه پیش که در ورزشگاه آزادی برای اجتماع بسیج و سپاه سخنرانی کرد گفت که تا زنده است، مانند امام، اجازه مذاکره با امریکا را نخواهد داد، او "جو" گیر فضای ورزشگاه آزادی و به صف شدن فرماندهان سپاه شد و فراموش کرد که ایران امروز، ایران دوران آقای خمینی نیست. در دوران آقای خمینی با ساندویج طلا از کسی پذیرائی نمی کردند، اتومبیل های پورشه طلا کوب شده وارد نمی شد، بقول بر و بچه ها "زندگی لاکچری" در ایران شکل نگرفته بود و لاکچری ها برای محافظت از محل سکونت خود قلعه نمی ساختند و قلعه بان اختصاصی استخدام نمی کردند، بنیادهای مالی و اعتباری درست نشده بودند تا میلیاردها دلار ثروت مردم و مملکت را بالا بکشند، هر امام جمعه ای برای خود یک حکومت خودمختار تشکیل نمی داد، صادر کنندگان با گردن کلفتی ارز صادراتی را در خارج ذخیر نمی کردند که به ایران منتقل نکنند و ...

حالا، کار به آنجا کشیده شده که خود ایشان برجام 2 را می خواهد زیر میزی رهبری کند و پادشاه عمان را واسطه کرده و برای رضایت فرماندهان سپاه که نمی خواهند از قافله عقب بمانند دبیر شورای عالی امنیت ملی را که سرلشگر سپاه است (شمخانی) و نماینده وی در این شورا می باشد را تبدیل به پیک ویژه کرده است.

تازه ترین اظهار نظر این پیک ویژه را به نقل از سایت خبری "اسپوتنیک" که سردبیر بخشی فارسی آن از نزدیکان بیت رهبری می باشد را در همین شماره پیک نت بخوانید.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 دی

 
 

اشتراک گذاری: