ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 آذر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سفر نخست وزیر و هیات دولتی مسکو به بلاروس

اتحاد دولت روسیه و بلاروس

امروز با یکدیگر متحد میشوند

 
 
 
 
 

 

دیمیتری مدودیف، نخست وزیر روسیه در راس یک هیات دولتی برای مذاکره با همتایان بلاروس خود  امرور (پنجشنبه) وارد شهر برست در جمهوری سوسیالیستی بلاروس خواهد شد. هدف از مسافرت هیات دولتی روسیه به بلاروس تداوم اتحاد دولتی دو کشور است که سال ها است در دستور کار رهبران دوکشور قرار داشته است. در مذاکرات پیش رو، نخست وزیران دو کشور، وزرای خارجه، اقتصاد و دارایی حضور دارند. در دستور کار دو هیات، قرار است به 25 مورد در زمینه کالا های صنعتی، کشاورزی، دامپروری و نفت، همچنین توسعه  روابط دو کشور روسیه و بلاروس در زمینه اتحاد دولتی مذاکره و تصمیم گیری شود.

یکی دیگر از مهم ترین مسائل مورد بحث مقامات دو دولت، امنیت دو کشور و از آن جمله مبارزه با تروریسم است. همچنین آمادگی برای برگزاری جشن های 75 سالگی جنگ میهنی و آزادی بلاروس از فاشسیم آلمان در سال آینده می باشد.

در همین رابطه قرار است برای رسیدگی به مسائل طرفین، ملاقات های مرتب بین سران، نخست وزیران و هیات وزیران دو کشور انجام شود.

در عین حال سرگیی پرخودکو، معاون اول دولت روسیه گفت، قرار است سندی بین دو دولت امضا شود تا ویزا های دو کشور برای خارجیانی که به بلاروس و روسیه مسافرت می کنند به رسمیت شناخته شود


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 آذر

 
 

اشتراک گذاری: