منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 آبان ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار شهرستان ها و استان ها

 

فرمانده انتظامی استان قم در یک مصاحبه خبری گفت که تا پایان آذرماه واحدهای گشت امر به معروف و نهی از منکر قم دو برابر می شود.

قبل از هر چیز باید به این فکر کرد که قم تا چه اندازه از آن تصورات درباره اسلامی بودن آن فاصله گرفته که می خواهند گشت های امر به معروف را دو برابر کنند. گاهی خبر اصلی پشت خبرهای فرعی و تشریفاتی که مقامات آن را می گویند پنهان است. مثل همین مصاحبه فرمانده انتظامی استان قم و اظهاراتش درباره دو برابر شدن گشت امر به معروف.

ضمنا او در همین مصاحبه گفته است که یک مجرم زندانی در یکی از بیمارستانهای قم پس از تیراندازی و مجروح کردن چند نفر می گریزد. او نمی گوید که آن مجرم چرا در بیمارستان بوده؟ و چگونه و با چه همآهنگی از داخل زندان با بیرون زندان دوستان وی اسلحه به وی رسانده اند تا با تیراندازی فرار کند. آنها از چه طریق میدانسته اند که فلان روز و فلان ساعت وی به بیمارستان برده می شود؟ جز ماموران و نگهبانان زندان و یا شاید رئیس زندان کس دیگری می توانسته این اطلاعات را به دوستان مجرم برساند؟ فرمانده انتظامی گفته که پس از چند ساعت توانسته اند مجرم را دستگیر و به زندان باز گردانند اما به هیچ کدام از ابهاماتی که به آنها اشاره شد نپرداخته است.

 

سرقت خودروهای لوکس توسط 3 دختر برای دوردور

http://www.asriran.com/fa/news/637678

بازگشت گورخر‌ها به کویر

https://fararu.com/fa/news/378432

تیراندازی در یکی از بیمارستان‌های قم

http://www.asriran.com/fa/news/637712

درگیری پلیس رشت با اراذل و اوباش

http://www.asriran.com/fa/news/637724

مامن ترسناک ترین و مقدس ترین حیوان ایران + تصاویر

http://aftabnews.ir/fa/news/553126/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 آبان

 
 

اشتراک گذاری: