ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 شهریور ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با 13 کشته و 40 مجروح

اطلاعیه 6 حزب کرد ایرانی

درباره حمله موشکی سپاه

 
 
 
 

 

بدنبال موشک پرانی سپاه به داخل خاک اقلیم کردستان عراق و هدف گیری اجلاس دو حزب کرد ایرانی، سرانجام احزاب کرد ایرانی بیانیه ای منتشر کرده و شمار تلفات این ماجراجوئی تازه سپاه در خاک عراق را اعلام کردند. بموجب این بیانیه:

روز ١٧ شهریور ١٣٩٧ پس از اعدام زانیار و لقمان مرادی و رامین حسین پناهی، سپاه پاسداران  مرکز حزب دمکرات کردستان و حزب دمکرات کردستان ایران را در کردستان عراق هدف حمله موشکی قرار داد. در نتیجه این حمله موشکی ١٣ عضو رهبری، کادرحزبی و پیشمرگان حزب دمکرات کردستان و دو تن از پیشمرگان حزب دمکرات کردستان ایران کشته شدند و قریب ٤٠ تن دیگر از مبارزین و خانواده های کرد ایرانی نیز زخمی شدند که  حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است.

بمناسبت این جنایت از عموم مردم کردستان ایران خواهانیم تا در اعتراض به این کشتار روز  ١٩ شهریور دست به اعتصاب عمومی بزنند، در خانه های خود بمانند، خیابانها و معابر عمومی را ترک کنند و بازارها را ببندند.

حزب کومه له کردستان ایران
کومه له زحمتکشان کردستان
سازمان خبات کردستان ایران
حزب مکرات کردستان ایران
حزب دمکرات کردستان
(درباره میزان استقبال از این فراخوان اطلاعی به پیک نت نرسیده است و در باره خود واقعه نیز در شماره روز گذشته یادداشت سردبیری منتشر شد که در صفحه اول شماره امروز نیز قابل دسترسی و مطالعه است.)

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: