ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 مرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سیستم حکومت در حکومت فساد آورده

8200 موسسه خیریه از مردم

پول و از دولت بودجه میگیرند

 
 
 
 

 

جمهوری اسلامی نظامی است که در آن نهادهای آلوده به انواع فعالیت  های اقتصادی که از درون آنها پولشوئی نیز رشد کرده درکنار وزارتخانه ها و سازمان های دولتی  سایه به سایه فعالیت می کنند. سازمان ها و وزارتخانه ها بالاخره به نوعی تحت کنترل هستند از جمله توسط مجلس و یا نهادهای بازرسی اما این نهادها زیر کنترل نیستند و اگر هم باشند مثلا وابسته به شورای تبلیغات اسلامی اند و یا وابسته به نهادهای مربوط به حج که خود این نهادها نیز جدا از سازمان اوقاف فعالیت دارند و یا تحت کنترل حزب موتلفه اسلامی و بنیاد مستضعفان و .... اند که آنها نیز از کنترل دولتی خارج اند. خود این سیستم فساد آفرین بوده و هست. مثلا کسی نمی داند پولی که از درون بقعه ها و امام زاده ها بیرون آورده می شود کجا می رود. و البته در راس آنها امام رضا. در آمد این همه امام زاده که در جمهوری اسلامی کشف شده و بصورت خنده داری همه آنها مرد هستند و گوئی هیچ امامی دختر نداشته کجا می رود؟ تازه از دولت هم بودجه برای آنها گرفته می شود.

یک نمونه دیگر را بخوانید:

بیش از 8 هزار و ۲۰۰ موسسه‌ خیریه در جمهوری اسلامی مجوز و پروانه فعالیت گرفته اند و هیچ نظارتی بر درآمد آنها که از جیب مردم در می آید وجود ندارد. خنده دار آنست که کمیسیون ماده 10 احزاب برای این موسسه ها مجوز صادر می کند!

 یعنی وزارت کشور که از طریق کمیسیون ماده 10 احزاب باید برای احزاب و سازمان‌های مردم نهاد با فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی مجوز صادر کند، برای موسسات خیریه مجوز صادر می کند.

این موسسات در طول سال چقدر از مردم پول بعنوان "خیریه" می گیرند؟

اگر کمیته امداد موتلفه اسلامی گفت که چقدر پول از مردم میگیرد، موسسات خیریه هم می گویند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: