ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 تیر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بخش هائی از سخنرانی علی خامنه ای

آیا ادعای پیوند مردم

با ج. اسلامی کنونی واقعیت است؟

 
 
 
 

 

بخش هائی از سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی در مراسم سردوشی فارغ التحصیلان دانشگاه امام حسین سپاه که روز گذشته برگزار شد:

اگر همه مردم و جوانان و همچنین مسئولان سیاسی، اقتصادی و امنیتی و نظامی، صبر و تقوا را به‌کار ببندند ، هیچ ضربه و صدمه‌ای وارد نخواهد شد.

این اقتدار نیست که برخی به بیگانگان پول بدهند و از آنها سلاح بخرند و انبار کنند اما حتی نتوانند از آن سلاحها استفاده کنند، و یا از آن طرف دنیا بیایند در کشوری پایگاه بزنند و خون ملت آن را بمکند تا اقتدار یک خاندان را حفظ کنند؛ اینها نمونه‌های حماقت و ذلت است نه اقتدار.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از مؤلفه های قدرت است که باید از نظر کیفی، روزبروز اعتلاء یابد.

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، سه جریان معارض در داخل کشور وجود داشتند؛ «جریان باصطلاح لیبرال که دلبسته آمریکا و غرب بود»، «کمونیست های اسلحه به‌ دستی که از هیچ اقدامی اِبا نداشتند» و «منافقین، با ظاهر اسلامی و با باطنی خبیث و کفرآمیز و بی هویت» که حتی حاضر به همراهی با صدام بدنام نیز شدند و اکنون هم مشغول ارائه خدمات جاسوسی و خبرچینی برای دولتهای امثال فرانسه و انگلیس و آمریکا هستند. البته یک جریان تحجر و ارتجاع داخلی هم بود که آنها قابل ذکر نیستند و ملت از آنها عبور کرد.

به دلیل قدرت و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، دشمنی امریکا بیشتر شده است و البته نفرت ملت ایران هم از آمریکا، روزبروز بیشتر شده است.

برنامه دشمن، ایجاد شکاف و جدایی میان نظام و مردم است و این طراحی نشان دهنده حماقت آنها است زیرا نمی دانند نظام جمهوری اسلامی، چیزی جز ملت ایران نیست و این دو جدا شدنی نیستند.

جمهوری اسلامی متکی بر آحاد مردم و ایمان و محبت و عواطف آنان است. هدف از فشارهای اقتصادی کنونی، به ستوه آوردن مردم است اما پیوندمان را روزبروز با مردم بیشتر خواهیم کرد.

تسلیم شدن در برابر دشمن عنود و لجوج نتیجه ای جز لگدمال و بی هویت شدن نخواهد داشت.

مسئولان مراقب باشند از سهل انگاری، تنبلی، اشرافی گری، تکبر نسبت به مردم و تکیه به جایگاه چند روزه ریاستی اجتناب کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 تیر

 
 

اشتراک گذاری: