ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 تیر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آنچه پیک نت نوشت، حالا در مجلس اعتراف می شود

148 میلیارد دلار موجودی

بانکی آقا زاده ها درخارج

 
 
 
 

 

محمود بهمنی - رئیس اسبق بانک مرکزی که نتوانست حضور در کابینه احمدی نژاد را تحمل کند و استعفا داد و کنار رفت اکنون نماینده مجلس و عضو کمیسیون اقتصاد  است، اعلام کرد:

«دو سال ارز ناشی از صادرات به کشور ما بازنگشته است. ۱۴۸ میلیارد دلار موجودی حساب آقازاده ها در بانک های خارجی است. حتی ذخایر کشور ما این قدر نیست، یعنی بیش از ذخایر ارزی کشور ما موجودی حساب آقازاده‌ها در خارج از کشور است. ۵ هزار آقازاده در خارج از کشور چه می کنند؟ گفته می شود ۳۰۰ نفر از آنها درس می خوانند. بقیه آنها چه می کنند؟

(آماری که بهمنی در 5 هزار آقازاده در خارج از کشور و موجودی آنها در بانکهای خارج میدهد، تائید کامل آن خبری است که اخیرا درباره توقیف پولهای پولشوئی شده همین آقا زاده ها در امریکا و ابلاغ اخراج آنها از امریکا منتشر شد. این خبر در شماره 2 تیرماه جاری و بصورت "عنوان اول" پیک نت منتشر شد. پیک نت نوشت « رئیس خزانه داری امریکا اعلام کرد۵ هزار و ۴۳۲ تن از فرزندان مسئولین جمهوری اسلامی در آمریکا حضور دارند. تنها ۳۵۴ تن آنها در دانشگاههای آمریکا تحصیل میکنند و بقیه، یعنی ۳۹۴۷ نفر دیگر حرفه خاصی در امریکا ندارند. در حساب های بانکی همین گروه دوم ۱۴۸ میلیارد و ۲۶۷ میلیون دلار وجود دارد که وارد بانکهای امریکا شده و منابع آن نا مشخص است. حالا دولت امریکا به دلیل نا مشخص بودن منابع ورود این پول به امریکا آن را توقیف کرده است. این توقیف شامل اموال شخصی این افراد، یعنی خانه، زمین، اتومبیل و دیگر اموال آنها نمی شود. دولت امریکا به صاحبان این حساب های بانکی سه ماه فرصت داده است تا خاک آن کشور را ترک کنند. »

برای مطالعه کامل خبر به لینک زیر مراجعه کنید:

http://www.pyknet.net/1397/09tir/02/page/pul.htm


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 تیر

 
 

اشتراک گذاری: