ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 تیر ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پرونده را فرستاده اند ستاد کل نیروهای مسلح

فساد شهرداری قالیباف

در پیوند است با نظامی ها!

 
 
 
 

 

شهرداری یک ارگان یا نهاد نظامی نیست، اما فسادی که سردار قالیباف در شهرداری تهران از خود برجای گذاشته، عملا یک فساد نظامی است که البته شامل ارتش نمی شود، بلکه نیروی انتظامی و سپاه را شامل می شود.

مهندس نجفی در همین سوراخ مار انگشت کرد و پرونده قطور فساد نظامی در شهرداری تهران را برای قوه قضائیه فرستاد اما قوه قضائیه آن را مسکوت گذاشت و درعوض نیمه شب وارد اتاق خواب نجفی شدند و به او گفتند یا استعفا بده و یا از همینجا می روی به زندان اوین. نجفی اولی را انتخاب کرد و از شهرداری تهران استعفا داد زیرا میدانست بزودی "دُمل" چرکین فساد حکومتی که سرنخ اصلی آن در دست سپاه است خواهد ترکید و چاره ای نخواهد داشت جز مراجعه به یاران سابق میرحسین موسوی. از جمله همین مهندس نجفی.

حالا دادستان تهران می گوید با گرفتن بخشی از املاکی که قالیباف بخشیده بود (دادستان نمی گوید به چه نهاد و به چه افرادی) پرونده مختومه شده، اما تازه تق ماجرا در آمده که فرمانده کل قوا، یعنی رهبر جمهوری اسلامی پرونده و یا بخشی از پرونده فساد در شهرداری تهران در دوران قالیباف را داده است به رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  سرلشکر باقری تا او رسیدگی کند. طبیعی است که دلیل آن آلودگی نظامی ها در این پرونده باشد اما چرا رئیس ستاد رسیدگی کند؟ مگر او قاضی است؟ و اگر قوه قضائیه پرونده ها را خواسته ماستمالی کند، چرا یک دادگاه ویژه تشکیل نشده؟ شاید هم با این تصمیم که یواشکی چند نظامی را برکنار و بازنشسته کنند و سر و صدای ماجرا را بخوابانند.

مهندس هاشمی رئیس شورای شهر گفته است: پرونده قائم مقام قالیباف در شهرداری تهران بدستور رهبری در اختیار سرلشکر باقری قرار گرفته و اولین نتایج آنها دستگیر 5 تن از کاربدستان شهرداری دوران قالیباف است.

هاشمی اضافه کرده:

« یک موضوع باز میگردد  به یک قرار دادی میان شهرداری و بنیاد "یاس" که 10 میلیارد تومان تبادلات مالی بوده است که فعلا در حال رسیدگی است.»

هاشمی نمی گوید این بنیاد "یاس" متعلق به کیست و هیات مدیره و موسسان آن چه کسانی هستند.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 تیر

 
 

اشتراک گذاری: