منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 تیر ماه 1397

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار اقتصادی

 

این فیلم را سایت سپاه پاسداران بعنوان شاهکاری از رعفت و مهربانی نیروی انتظامی با تظاهرات و تحصن ها منتشر کرده است. البته این رعفت و مهربانی درباره اعتصاب اخیر بازاری هاست، والا چوب و چماق و اسپری و بازداشت و محاکمه و محکومیت درباره بقیه اعتصابات و تحصن ها برقرار است!!

همانگونه که در فیلم می بیند، فرمانده نیروی انتظامی و ضد شورش در وسط بازار، بازاری ها را نه از نیروی انتظامی و دستگیری بلکه از آنهائی می ترساند که اگر نیروی انتظامی نباشد دست به غارت بازار خواهند زد. پیامی آشکار: مغازه ها را باز کنید و از ما حمایت کنید وگرنه لولوی غارت در  اطراف بازار در کمین است. آن نیروی غارت کیست؟ کسانی که از اتاق بازرگانی، مرکز هدایت اعتصاب بازار در مسجد شاه (در ابتدای بازار سنتی تهران) و موتلفه اسلامی فرمان می گیرند و با همین فرمان در بازار راه افتاده و مغازه داران را تهدید کرده بودند که اگر مغازه ها را نبندید، با چماق به جانتان خواهیم افتاد. قصد و برنامه آن سه مرکز که این برنامه را ترتیب داده بودند، سقوط دولت و تحمیل استعفا به روحانی بود. همانها که در روزنامه دنیای اقتصاد که ارگان همان سه مرکز است تصمیمات اخیر دولت مبنی بر کنترل ارز، کنترل صادرات و پافشاری بر بازگرداندن ارز صادراتی به کشور را کمونیستی و سوسیالیستی اعلام کرده اند.

اعتصاب بازار خاتمه یافت نه بدلیل این مهربانی نیروی انتظامی که در فیلم می بینید، بلکه بدلیل تصمیمی که در عالی ترین نهاد حکومتی برای متوقف کردن طرح فشار به دولت و سرنگونی آن گرفته شد و یک شبه و به یکباره ورق برگشت و همه امام جمعه ها، همه فرماندهان سپاه و قلم به مزدهای رسانه ای شدند حامی دولت و ما در عنوان اول پیک نت بلافاصله نوشتیم: اگر هدایت مخالفت با دولت از یک مرکز صورت نمی گرفت، چگونه است که یک روزه همه مخالفت ها تبدیل به حمایت ها شد؟

 

اعزام نیروی کار ماهر به آلمان

http://www.asriran.com/fa/news/619769

اجاره مراتع ایران به قطر؟

https://fararu.com/fa/news/366746/

دلار دولتی از 4300 تومان گذشت

http://www.entekhab.ir/fa/news/418171

کاهش قیمت ها در بازار طلا

http://www.asriran.com/fa/news/619843

فروش ارزهای انباری رونق گرفت

http://aftabnews.ir/fa/news/533711

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 تیر

 
 

اشتراک گذاری: