ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

1 خرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پایان یک کمدی- سیاسی

آتش افروزان مجلس

به غلط کردیم افتاده اند!

 
 
 
 

 

بدنبال تکذیب بیانیه مجلس خبرگان خطاب به روحانی و توصیه به او برای معذرت خواهی از مردم بخاطر مذاکرات منتهی به برجام، روز گذشته یکی از نمایندگانی که در آتش زدن پرچم امریکا و برجام در مجلس نقش داشت نیز در یک مصاحبه کل ماجرا را نمایشی مضحک تصویر کرد.

نامه مجلس خبرگان خطاب به روحانی را احمد خاتمی عضو هیات رهبری مجلس خبرگان  انداخت گردن احمد جنتی و گفت که او با استفاده از اختیارات خود (بخوانید سرخود) چنان نامه ای را نوشت. در محافل سیاسی تهران گفته می شود بابت آن نامه گوش احمد جنتی و مجلس خبرگان را رهبر کشیده است و این که آن نامه عملا به سود ترامپ بود قبل از این که علیه روحانی باشد.

حالا، روز گذشته  ابطحی نماینده مجلس که عضو تیم آتش افروزان بود گفت:

 

می خواستیم جو را عوض کنیم تا همه گمان نکنند که همه ارکان نظام مطابق با نظریات آقای روحانی است. آقای ذوالنور در جریان آتش زدن پرچم آمریکا نبود. ایشان هم تعدادی کاغذ بنام برجام آورد که آتش زد وگرنه آن کاغذها خود برجام نبود. بنده در رستوران با آقای کوهکن در خصوص تصمیم ترامپ و فرار رو به جلوی آقای روحانی که بلافاصله اعلام کرد ما حاضریم با اروپایی‌ها برجام را ادامه دهیم، صحبت می‌کردیم. تصمیم گرفتیم پرچم آمریکا را آتش بزنیم ولی دیدیم که برای جلسه صحن مجلس نمی‌توانیم پرچم پارچه‌ای آمریکا را تهیه کنیم و ضمنا اگر آن را مهیا می‌کردیم و آتش می‌زدیم مجلس هم آتش می‌گرفت از این‌رو آقای کوهکن زحمت کشیدند و از طریق روابط عمومی مجلس پرچم آمریکا را پرینت شده گرفتند تا آن را به آتش بکشند. فندک را هم یکی از همکاران گرفت و به آقای کوهکن دادند. این کار ما آتش به اختیار بود.

این کار ما تقویت تیم مذاکره‌ کننده بود که بگویند در مجلس ما چنین افرادی حضور دارند که با نفی کل برجام موافقند. حال تیم مذاکره‌کننده باید بداند که می‌باید دست توانمندتری را برای چانه‌زنی داشته باشد!

(دو جمله بگو آنها که دستور داده بودند به غلط کردیم افتاده اند)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 1 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: