ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 خرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حکم رهبر هم که درباره فاجعه جدید اجرا شود

ریشه های اجتماعی تجاوز

به پسر بچه ها درمان نمیشود

 
 
 
 

 

رهبر جمهوری اسلامی روز گذشته طی حکمی حکومتی از رئیس قوه قضائیه  خواست تا سریعا به پرونده تجاوز به پسر بچه ها در یک مدرسه در غرب تهران رسیدگی شود. او در حکم خود نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

آیت الله آملی ریاست محترم قوه قضاییه

با سلام

خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا نمایید.

سید علی خامنه‌ای

۸ خرداد ۱۳۹۷

 

این که ایشان به رئیس قوه قضائیه چنین حکمی میدهد خود دال بر آنست که آن قوه خود برای رسیدگی به این نوع مسائل عاجز است. و دوم این که چرا ایشان چنین حکمی را حتی غیر علنی درباره آن معلم قرآن که به شاگردانش تجاوز می کرد نداد؟ و نکته آخر این که هرگز اجرای حدود الهی نمی تواند درمان پدیده های اجتماعی باشد. ماجرای تجاوز به پسر بچه های فلان مدرسه در غرب تهران را زیر میکروسکوپ بحران اجتماعی و روندی که در 40 سال اخیر طی شده باید گذاشت تا آشکارا دید که این پدیده در سراسر ایران است. محدودیت های ارتباط جنسی زن و مرد، تلاش برای در چادر و رختخواب پیچیدن زنان، ناتوانی برای ازدواج بر اثر فقر و نا توانی، نبود آموزش جنسی در مدارس و سیستم اختناقی و دیکتاتوری در مدارس تا حد تحمیل سکوت به دختران و پسران خردسال و دهها پدیده دیگر باید بررسی و برای آن چاره اندیشی شود. در غیر اینصورت امروز یک مدرسه در غرب تهران است و پس فردا یک مدرسه در شرق اصفهان. آن روز که به زندانی جوان و معترض انتخابات 88 تجاوز کردند اگر گریبان عاملان و آمران گرفته شده بود و بگیرید و بیآئید به جلو تا برسید به تجاوزهای جنسی شبانه روزی گسترده به کودکان کار، کارتن خواب ها و ....


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: