ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 خرداد ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با مجید انصاری

سرویس های جاسوسی

در کدام نهادها نفوذ کرده اند! 
 
 
 
 

 

بسیاری از دولتمردان و مقامات و نهادهای وابسته به بیت رهبری میدانند که در حساس ترین ارگان ها و نهادهای جمهوری اسلامی رخنه جاسوسی وجود دارد و حتی عده ای به همین اتهام دستگیر و زندانی شده اند. همه میدانند اما همه جسارت و موقعیت مجید انصاری را برای سخن گفتن دراین باره ندارد. انصاری هم به بیت رهبری و شخص علی خامنه ای نزدیک و مورد اعتماد است و هم سابقه نمایندگی آقای خمینی در زندانهای زمان او را دارد و هم دقیق ترین گزارش از وضع اقتصادی و سیاسی کشور را در استانه انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 نزد رهبر جمهوری اسلامی برد.

او که اکنون هم در شورای رهبری مجمع روحانیون (تشکل خاتمی و خوئینی ها و ...) است و هم عضو مجمع تشخیص مصلحت و درعین حال عضو کابینه روحانی در گفتگو با خبرگزاری ایسنا گفته است:

مساله حفظ وحدت داخلی از اول انقلاب موضوعی مورد تاکید حضرت امام خمینی(ره) و بعد از ایشان مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است. هر عقل سلیمی بر ضرورت قطعی این مساله تاکید می‌کند و اذعان دارد که باید وحدت در جامعه حفظ شود، بخصوص در شرایط کنونی که کشور از جهات مختلف دارای مشکلاتی است و دشمنان ما طمع کرده‌اند و به دنبال اختلاف‌افکنی در صفوف مردم و مسئولین هستند. اما در کمال تاسف همواره جریان مدعی انقلابی‌گری و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه در عمل سعی کرده تا این توصیه مهم را نادیده بگیرد. این جریان با شیوه‌های مختلف به دنبال ایجاد تفرقه میان جریان‌های مختلف سیاسی بوده است، حتی اقداماتی در راستای تفرقه‌افکنی میان مسئولین مختلف و نهادها داشته است. مدیحه ‌سرایی‌های دو سال اخیر در نماز عید فطر نشانه همین مسئله است. تفرقه‌افکنی فراتر از یک شعرخوانی است. اگر در یک سال گذشته به مجموعه تیترهای خبری و تحلیل‌های سیاسی چند خبرگزاری و سایت معروف و شناخته شده نگاه کنید، همین را نشان میدهد.

خوش‌باوری خواهد بود که فکر کنیم این مدل تخریب‌ها ناشی از کج‌ سلیقگی سیاسی است. نشانه‌های دیگر نفوذ سرویس‌های جاسوسی دشمنان را در نهادها طی چند سال گذشته دیدیم که بعضا فاجعه‌آمیز هم بوده و بعضی از آنها هم در زندان هستند. دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما و همچنین نیروهای مسلح باید دقت مضاعفی را برای شناسایی عوامل نفوذی که در این نهادها و با نقاب انقلابی‌گری رخنه کرده اند  انجام دهند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: