ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اردیبهشت ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تهدید مسلحانه رئیس کل بانک مرکزی

آغاز طرح کودتا علیه روحانی

از فردای سخنرانی او در مجلس

 
 
 
 

 

پس از چند روز شایعه درباره استعفای "سیف"، رئیس‌کل بانک مرکزی در دولت روحانی، وی در جلسه فراکسیون مستقل مجلس گفت:

ما توانستیم گریبان سرپرست یکی از موسسات مالی که ۱۲هزارمیلیارد تومان پول مردم را جمع کرده بود و حتی دیپلم هم نداشت و مسلح وارد بانک مرکزی می‌شد و من را هم تهدید می‌کرد بگیریم. ۲۵درصد نقدینگی کشور در این موسسات درگردش بود.

ظاهرا سیف هنوز تحت تاثیر تهدید مسلحانه آن سرپرست و پشت جبهه او قرار دارد زیرا جرات نکرد اسم این موسسه مالی را بر زبان آورد و یا اگر در آن کمیسیون بر زبان آورد رسانه ها جرات نکردند آن را منتشر کنند!

سیف نامی از هیات مدیره و هیات امنای آن موسسه و سالهای فعالیت آن و آنچه با پول مردم کرده نبرد و نگفت که این تنها یک فقره و نمونه کوچک است. روحانی هنگام تقدیم بودجه به مجلس طی سخنانی گفت که 25 در صد پول مملکت در 6 موسسه جمع شده است که رهبری هم برای گرفتن گریبان آنها موافقت کرده است. توطئه علیه دولت پس از این سخنرانی تشدید شد و مشهد تبدیل شد به کانون کودتا و درتهران نیز اتاق بازرگانی حملات خود به دولت را تشدید کرد و همه باهم بحران ارز را بوجود آوردند تا دولت را زمین بزنند. توطئه کودتای دیماه در مشهد که در عرض 24 ساعت به شورش مردم علیه کل نظام انجامید و سازماندهندگان کودتا علیه دولت را وحشت زده کرد نیز بخشی از همین اتحاد نامقدس بود. اتحاد و کودتائی که در روزهای 7 و 8 دیماه تصور کردند کار دولت تمام است و روحانی رفتنی است و دولت موقت - لابد به سرپرستی سید ابراهیم رئیسی- را از مشهد جانشین او خواهند کرد. شعارها و دست نوشته هائی که در روز اول تظاهرات کودتائی در مشهد بدست عده ای - بویژه زنان نیمه حجابی-  داده بودند حکایت از همین یقین به سقوط دولت داشت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: