ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 فروردین ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تاج زاده و شکوری راد جویده جویده میگویند

دولت سایه را چه کسی علیه

دولت روحانی رهبری می کند؟

 
 
 
 

همه از دولت سایه می گویند، اما نمی گویند این دولت سایه کیست و کجاست؟ از جمله مصطفی تاج زاده که روز گذشته در توئیت خود نوشت جدال دولت سایه با دولت روحانی به مراحل نهائی خود نزدیک شده و یکی از این دو باید صحنه را برای دیگری خالی کند و یا شکوری راد با اشاره به فشار سنگینی که به "نجفی" شهردار تهران برای استعفا و ترک صحنه وارد شده و می شود وقتی میگوید پشت فشار برای برکناری نجفی هدف بزرگترین دنبال می شود به همین نکته ای اشاره می کند که تاج زاده اشاره کرده است. خود نجفی شهردار تهران هم گفته که دلائل استعفایش را خواهد گفت که طبیعی است این افشاگری هم در چارچوب همان نکته ای باشد که تاج زاده و شکوری راد به آن اشاره می کند. یعنی استعفا زیر فشار دولت سایه. این دولت سایه می تواند در استخرمرگ شدن هاشمی هم نقش داشته باشد، این دولت سایه قطعا دستش در جیب آستانقدس رضوی است و با آن 6 تعاونی (موسسات مالی واعتباری که پول مردم را بالا کشیده اند) که 25 در صد پول مملکت را دراختیار دارد  پیوند دارد، این دولت سایه خنجر را زیر گلوی نجفی بدلیل افشای اختلاس ها و بذل و بخشش های قالیباف به سود سرداران سپاه گذاشته و همین دولت سایه به کمک اتاق بازرگانی دلار را مثل بادکنک باد می کند و قیمت آن را از 5 هزار و 500 تومان هم فراتر برده و....

این دولت سایه که بند نافش به رحم بیت رهبری بند است را سرتیپ ذوالقدر نماینده تام الاختیار سپاه در قوه قضائیه رهبری می کند. همان که گروهبندی "جمنا" را در انتخابات 96 سازمان داد و سید ابراهیم رئیسی را می خواست رئیس جمهور کند تا در نیمه های راه ریاست جمهوری و پایان عمر علی خامنه ای، او را با حمایت همه جانبه فرماندهان سپاه و امام جمعه ها جانشین رهبر کند. این طرح در سفر نوروزی رهبر به مشهد یکبار دیگر مرور نشده؟

اینها را تاج زاده و شکوری راد نمی توانند بنویسند و بگویند، اما با دنبال کردن و به یاد داشتن و مرور اخباری که مانند سیل در ایران جاری است می توان حدس قریب به یقین زد و گفت و نوشت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 20 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: