ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 فروردین ماه  1397

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 28 فروردین

دلیل وانگیزه عزل

و نصب ها در سپاه چیست؟

 
 
 
 

 

هیچکس نمی گوید عزل و نصب های جدید در سپاه با چه هدفی انجام می شود. وقتی پادگان های سپاه و مجموعه های مسکونی سپاه مخفی است و عکس گرفتن از آنها جرم، وقتی هیچ عکسی از بدنه پر شمار سپاه (حتی در مراسم صبحگاهی و یا رژه و یا مانورها) منتشر نمی شود و گرفته نمی شود که منتشر شود، طبیعی است که عزل و نصب ها سپاه هم مخفی و امنیتی باشد و مردم از آن بی خبر. فقط چند فرمانده سپاه اظهار نظرهای سیاسی و تهدید آمیز می کنند و عکس و خبرشان منتشر می شود و دیدارهای نمایشی سرداران با رهبری هم جنبه خبری و تصویری به خود می گیرد. این ممنوعیت ها و پنهانکاری ها شامل ارتش نمی شود.

همین است که مردم نمی دانند شیخ علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه چرا کنار گذاشته شد؟ سردار کوثری که در لباس شخصی نماینده مجلس قبلی شده بود، چرا یکباره تغییر لباس داد و شد فرمانده سپاه تهران و یا دلیل تعیین جانشین برای رئیس اطلاعات سپاه چیست؟ و یا چرا نماینده سیاسی برای سپاه تعیین شد و از همه مهم تر، چرا فرمانده سپاه از ضعف ایمانی در بدنه سپاه سخن می گوید که به گفته او باید تقویت شود. در بدنه سپاه خبری است که تغییرات در بالا شروع شده است؟

روز گذشته سرلشکر جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم تودیع با سرتیپ فضلی و معارفه جانشین سازمان بسیج (تازه ترین تغییرات در سپاه) دلیل جابجایی‌های اخیر در سپاه را اینگونه توضیح داد:

تحولاتی که در سپاه اتفاق افتاده، نیاز سازمانی سپاه و بسیج بوده است. ما از سردار فضلی (جانشین فرمانده بسیج) خواستیم تا به یکی از مراکز علمی سپاه برود و از سردار غیب‌پرور (فرمانده سابق سپاه در شیراز که دستور حمله به مطهری را در سفر به شیراز داده بود) درخواست کردیم رئیس سازمان بسیج بشوند و ایشان هم سردار سپهر را بعنوان جانشین خود معرفی کردند.

(حرف هائی که هیچکدام دلیل واقعی این جابجائی ها نیست)

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: