ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 8 اسفند

از بخت بد رهبر ج. اسلامی

بهانه های شورش جمع شده!

 
 
 

 

 

رهبر جمهوری اسلامی بشدت نگران شورشی دوباره در ایران است و به همین دلیل از سایه خود هم می ترسد. چنان که از ترس عدم شرکت مردم در انتخابات دستور سانسور اخبار کرونا را صادر کرد و  فاجعه "کرونا" را از مردم پنهان و اکنون با سونامی کرونا در کشور روبروست. بدستور  او دو شهر زیارتی مشهد و قم و همچنین مسجد جمکران را قرنطینه نکردند تا سفرهای زیارتی قطع نشود و حالا  حرم امام رضا و حرم حضرت معصومه تبدیل شده به مرکز اشاعه ویروس کرونا!

هنوز از زیر بار آمار کشته شدگان شورش آبانماه و واقعیات منجر به شلیک موشک سپاه و سقوط هواپیمای اوکرائینی بیرون نیآمده، با سه رویداد تازه روبرو شده است. انتخاباتی که آمار شرکت کنندگان در آن در شهرهای بزرگ ایران شاید اندکی بیش از 25 درصد واجدین حق رای باشد، سونامی تازه به حرکت درآمده شیوع ویروس کرونا و پنهان کردن اخبار آن از پیش از 22 بهمن تا اکنون و سرانجام اخبار مربوط به درگذشت محمدرضا شجریان ستاره بی نظیر موسیقی کلاسیک ایران که 10 سال در حصر خبری و ممنوعیت کنسرت و پخش صدایش از سوی حکومت بود. حکومتی که خلاف خواست یک جامعه حرکت می کند، از هر حادثه ای هم باید وحشت داشته باشد. ماهی وقتی می خواهد خلاف جریان آب حرکت کند سرش به سنگ ها می خورد و با موج ها به ساحل و خشکی کشانده می شود.

اعلام نکردن آمار واقعی در صد شرکت کنندگان واجدین حق رای در انتخابات تهران و دیگر شهرهای بزرگ همراه شد با تعلل در اعلام آمار کشته شدگان شورش آبان و اکنون اخبار شیوع کرونا و آمار تلفات آن. این در حالی است که در این زمان و این دوران دیگر فضای مجازی امکان پنهانکاری و فریب افکار عمومی را نمیدهد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 فوریه 2020

 
 

اشتراک گذاری: