ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 اسفند 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 12 اسفند

دو نامه وزیر بهداشت

که یکی فاش شد و دیگری سانسور

 
 
 

 

 

دکتر نمکی وزیر بهداشت در روزهای اخیر دو نامه نوشته اما یکی از آنها علنی شده است. این دو نامه خطاب به حسن روحانی بوده است. گفته می شود در نامه اول که متن آن فاش نشده وزیر بهداشت نوشته است که پیش از 22 بهمن گزارش دقیقی از خطر شیوع کرونا را تهیه و ارائه کردم و در آن گزارش تاکید کردم که راهپیمائی 22 بهمن برای جلوگیری از شیوع کرونا بهتر است لغو شود. این  نامه دراختیار شورای عالی امنیت ملی قرار گرفت و آنجا گفتند اختیار چنین تصمیمی را ندارند و پیام داده اند که "صلاح نیست"!

آن که پیام داده رهبر بوده و آنکه با حضور در جلسه شورای عالی امنیت ملی پیام شفاهی رهبر را ابلاغ کرده منشی معاون  اجرائی رهبر "وحید حقانیان" بوده است. این "صلاح نیست" علیه سلامت جامعه به  اجرا گذاشته شد و در انتخابات مجلس به تاریخ دوم اسفند نیز تکرار شد و در این فاصله جلوی انتشار اخبار مربوط به شیوع کرونا در ایران گرفته شد.

نامه دوم دکتر نمکی درباره احتکار و بازار سیاه ماسک های مخصوص کرونا و دیگر تجهیزات آنست. وزیر بهداشت دراین نامه نوشته است:

با پیش‌بینی اینجانب از احتمال ورود ویروس کرونا به کشور طی نامه ای به گمرکات کشور اعلام نمودم صادرات و خروج ماسک تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شود و همکارانم را مامور کردم تا با قیمت مناسب تولیدات داخل را خریداری و جهت روز مبادا ذخیره کنند. علیرغم پیگیری فراوان مقدار اندکی خریداری و بقیه تولیدات کشور وارد بازار سیاه شد. پس از حدود ۱۰ روز فقط یک میلیون ماسک تحویل و بقیه نمی‌دانم در کجا انباشته شده است. همکاران اینجانب بدلیل اجبار شبانه ‌روز در بازارهای مختلف از دلال ها و از قاچاقچیان با قیمت گزاف می‌خرند.

در ایامی که احتمال آلودگی مردم بدلیل عدم وجود اقلام حفاظتی و پیشگیرانه در خطراست، این شبکه فرصت‌طلب بی‌انصاف از کجا خاطر جمعی دارد که اینگونه جسورانه روبروی مردم و مسئولین می‌ایستد و به راحتی اعلام می‌کند که دویست میلیون ماسک را می‌تواند ۲۴ ساعته با فلان قیمت در فلان جا عرضه کند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 مارس 2020

 
 

اشتراک گذاری: