ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 بهمن 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هاشمی استخر مرگ شد

تا این "سرمایه" به مجلس خبرگان باز گردد!

 
 
 

 

 

در فاصله آخرین انتخابات مجلس خبرگان تا انتخابات میاندوره ای این مجلس که همزماه با انتخابات مجلس در اسفند ماه انجام می شود، حوادث زیادی در ایران روی داد. از میان این حوادث، استخر مرگ شدن هاشمی رفسنجانی ارتباط مستقیم به آن انتخابات مجلس خبرگان و انتخابات میاندوره ای آن دارد.

شیخ ابراهیم یزدی و آیت الله مصباح یزدی که از تهران برای مجلس خبرگان نامزد شده بودند در لیست 30 نفره هاشمی رفسنجانی برای مجلس خبرگان قرار نگرفتند و به همین دلیل انتخابات را باختند و از مجلس خبرگان طرد شدند. در دیدار انتخاب شدگان مجلس خبرگان با رهبر، وی در سخنرانی خود برای آنها، با ابراز تاسف از باخت دو یزدی آنها را سرمایه هائی دانست که مجلس خبرگان از برکت وجود آنها محروم شد!

حالا به فاصله 4 سال، این دو سرمایه با پمپاژ شورای نگهبان و بیت رهبری، آسوده خیال از حضور هاشمی رفسنجانی به مجلس خبرگان باز می گردند. مهم نیست چه تعداد رای می آورند و یا چه تعداد رای برایشان اعلام می شود، مهم اینست که به مجلس باز گردند و برای همین روز گذشته فرماندار قم که شیخ محمد یزدی از آنجا نامزد خبرگان شده اعلام کرد:

56 نفر از 57 نفری که خود را نامزد کرده بودند که 56 نفر یا رد صلاحیت شدند و یا انصراف دادند. آیت الله یزدی ماند و یک نفر دیگر که چون نخود آش بوده اصلا اسمش هم اعلام نشده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: