کنفرانس خبری روحانی

دوبار تصمیم داشتم

کنار بروم اما رهبر مخالفت کرد!

 

گزارش دریافتی

حملات سایبری به ایران

با شدت ادامه خواهد داشت

(پیک هفته ۱۰۹)  28 بهمن ماه 1398 - 17 فوریه 2020

 pyknet100@gmail.com


26-27 بهمن

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


26-27 بهمن

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


26-27 بهمن

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


26-27 بهمن

منتخب اخبار
شهرستان ها


26-27 بهمن

منتخب اخبار ورزشی


26-27 بهمن

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 28 بهمن

بهزاد نبوی: حتی در این دقایق 90 نیز

معتقدم باید رای داد و جلوی

خسارت بیشتر را گرفت!

امیدوار بودم و کماکان هستم که مردم فهیم‌مان، خصوصا آن بخش‌هایی که معتقد به مشارکت فعال در انتخابات نبوده و نیستند، باحضور در پای صندوق‌های رای و رای به نامزدهای موجود قابل قبول، جلوی خسارت‌های بزرگ‌تر (ناشی از افتادن مجلس به دست تندروهای راستگرا) و بیشتر به کشور و ملت را بگیرند. این پیشنهاد ممکن است غیرمنطقی و حتی سازشکارانه و یا ناشی از محافظه‌کاری تلقی شود، ولی به اعتقاد من چنانکه مردم بعدها از عدم حضورشان در پای صندوق‌های رای و واگذاری مجلس به تندروها پشیمان شوند، اصلاح طلبان و میانه‌روها میتوانند حرفی برای گفتن داشته باشند. به نظر من یک جریان سیاسی، بجای دنباله ‌روی از افکار عمومی، باید در جهت هدایت آن به مسیر صحیح تلاش کند، تا در درازمدت جلب اعتماد کند. برای تایید صحت تغییر آرایش و شکل‌گیری آرایش جدید در نیروهای سیاسی کشور باید اولا به برخورد تهاجمی تندروها با هردو طیف اصلاح طلب و اصولگرا و تکرار شعار «اصلاح طلب، اصولگرا، دیگه تمومه ماجرا»ی مربوط به ناآرامی‌های دیماه ۹۶ از سوی آنان، ثانیا قرار نگرفتن افرادی همچون آقای مصباحی مقدم، از اعضای ارشد جامعه روحانیت مبارز در فهرست نامزدهای انتخاباتی گروه‌های تندرو، ثالثا بی‌تفاوتی همه‌ی تندروها از عدم ثبت ‌نام آقای علی لاریجانی برای انتخابات دور یازدهم مجلس و رابعا رد صلاحیت آقای علی مطهری توجه شود. من چون از قبل پیش‌بینی رد صلاحیت‌ها، البته نه به این عمق و گستردگی، و در نتیجه کاهش مشارکت و کمبود نامزد اصلاح طلب قابل طرح را می‌کردم، مخالف شرکت اصلاح طلبان در انتخابات، با «تابلوی اختصاصی» بوده و پیشنهاد ائتلاف اصلاح طلبان با میانه‌روهای اصولگرا و مستقل را ‌دادم. رد صلاحیت‌های گسترده‌ و بی‌سابقه، نسبت به تمام ادوار پیشین انتخابات مجلس، همانطور که در سیاست خارجی مواضع تندروهای داخلی مواضع رئیس جمهور کنونی آمریکا را تقویت کرد، به کمک مخالفان شرکت فعال و دادن لیست در انتخابات آمد.

خلاصه و نکات بیشتر این مصاحبه را بخوانید!


خاموشی های اضطراری

جیره بندی برق و گسترش خاموشی ها

بدلیل محدود شدن سوخت نیروگاهها


رئیس کنفرانس امنیت مونیخ

همه از پای در می آئیم

اگر قدرت نظامی آلمان وارد عمل نشود

یونگه ولت ترجمه رضا نافعی


منتخب اخبار روزهای گذشته


علی مطهری به احمد جنتی:

ریا، تظاهر و تملق

هویت مجلس آینده خواهد بود!


مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی:
رژیم شاه شده ایم
اما به روی خود نمی‌آوریم!


عنوان اول پیک نت 27 بهمن

رویای مجلس بالای 60 درصد
کابوس مجلس زیر 30 درصد


توئیت مجید انصاری

مجلس تک صدائی

مجلس نیست، پادگان است!


فرازهائی از سخنان روحانی

در همایش دیروز زنان در تهران

روز گذشته روحانی که در همایش زنان شرکت کرده بود نکاتی را در سخنرانی خود مطرح کرد که در سه فیلم بالا می شنوید. او گفت:

زنان ما بعد از انقلاب نشان دادند که تمام صحنه‌ها در کنار و دوشادوش مرد‌ها حضور و ظهور پیدا کردند، البته در برخی جا‌ها مسئولیت تعداد خانم‌ها بیش تر از آقایان است. حدود ۶۱ درصد معلمان خانم‌ها هستند، وقتی به تعلیم و تربیت می‌رسیم این آمار خوبی است. اگر قبول داریم و تعارف نداریم که زنان در کنار مردان هستند، پس در بقیه موارد همه باید قدم به قدم پیش بیاییم. طبق آماری که سازمان اداری و استخدامی برای من فرستاده است، تعداد کل کارمند‌های دولت در کشور ۲ میلیون ۳۷۹ هزار ۱۵۱ نفر است. از این تعداد ۹۵۹ هزار و ۷۸۳ نفر خانم هستند، یعنی ۴۹/۱۱ درصد کارمند‌های دولت را خانم تشکیل می‌دهند. در انتخاب وزیر زن دست رئیس جمهور باید باز باشد، اولین مسئله مهم دادن فرصت برابر و فضای رقابت سالم در جامعه برای زنان جامعه است.

روحانی اشاره به دیوار کشی در کلاس های دانشگاه و زنانه- مردانه کردن کلاس ها توسط همان کسانی کرد (از جمله مصباح یزدی) که می خواهند مجلس آینده را قبضه کنند کرد.


نتیجه یک نظر سنجی

ترامپ با 47 در صد آراء

درکاخ سفید باقی خواهد ماند


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

پر خواننده ترین مطلب پیک نت روز گذشته (یکشنبه) روی تلگرام این روزنت خلاصه یادداشت مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی «رژیم شاه شده ایم اما به روی خود نمی آوریم!» بود که بالغ بر 7 هزار خواننده داشت. پیج فیسبوک پیک نت هنوز به آماری قابل توجهی نرسیده که اعلام شود. فیسبوک اصلی پیک نت همچنان مسدود است و تمام آرشیو و دوستان پیک نت که نزدیک به 5 هزار تن بوده اند غیر قابل دسترسی شده است. آدرس پیج جدید را در ادامه اعلام می کنیم: اینجا


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران