ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله

مجلس آینده به سبک دوران پهلوی

باید تابع و مورد نظر رهبر باشد!

 
 
 

 

 

همیشه خبرهائی هستند که اگر از گذشته آن اطلاع نداشته باشیم، اهمیت آنها معلوم  نمی شود و بر آگاهی مردم نیز افزوده نمی شود.

برای نمونه اظهارنظر روز گذشته سردار کوثری جانشین قرارگاه ثارالله است. قرارگاه ثارالله ویژه امنیت تهران بزرگ است و در هر سرکوبی نقش دارد.

حالا بازگردیم به سردار کوثری. ایشان در مجلس گذشته لباس شخصی به تن داشت و بعنوان نماینده تهران به مجلس برده شده بود. در آن مجلس یک جبهه تشکیل شد بنام "جبهه پایداری" که در مجلس کنونی نیز این جبهه فعال است. این جبهه متشکل از طرفداران و شاگردان آیت الله مصباح یزدی  است و فعلا دبیرکلی آن با حجت الاسلامی بنام "مرتضی آقا تهرانی" است که چند سالی در امریکا بود و برای حضور در مجلس گذشته از امریکا به ایران بازگشت و شد نماینده مجلس.

سردار کوثری در مجلس دهم (مجلس قبلی) لباس نظامی به تن نداشت که کمتر کسی میدانست که او سرتیپ سپاه است. در انتخابات مجلس یازدهم (مجلس کنونی) انتخاب نشد و پس از آن بازگشت به سپاه و لباس سرداری اش را پوشید و شد جانشین فرمانده قرارگاه مهم ثارالله!

بنابراین، جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله عضو یک جبهه سیاسی است که آیت الله مصباح یزدی پدرخوانده آن است و مرتضی آقا تهرانی دبیرکل آن.

به این ترتیب است که اظهار نظر روز گذشته او در باره مجلس آینده اهمیت دارد. او گفت «مجلس مد نظر رهبری باید روی کار بیاید»

قید و تاکید "باید بیاید" چه معنائی دارد جز دخالت سپاه درانتخابات و اساسا چرا باید مجلسی تشکیل شود که مد نظر رهبر باشد؟ این باید ها مال دوران رضاشاه و شاهنشاه آریامهر بود. به آن دوران بازگشته ایم؟

https://www.entekhab.ir/fa/news/519964/

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: