ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 دی  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 14 دیماه

سفر سلیمانی به بغداد

از کدام سوراخ امنیتی "درز" کرد؟

 
 
 

 

 

مهم ترین نکته ای که درباره حمله به کاروان 10 نفره سردار سلیمانی (5 سردار سپاه قدس و 5 فرمانده حشد الشعبی) تاکنون اعلام نشد اینست که او از کدام کشور وارد بغداد شد. هواپیمای او از لبنان، سوریه و یا ایران به بغداد رسید؟

بموجب خبری که بدست ما رسیده و ما بدون تائید و یا تکذیب آن را منتشر می کنیم، سلیمانی از تهران و با پاسپورت رسمی، با اسم خودش با هواپیما وارد فرودگاه بغداد شده بود. سفر او به بغداد، که ظاهرا برای کنترل اوضاع متشنج پس از حمله هوائی به پایگاه حشد الشعبی و حمله به سفارت امریکا انجام شد، با قید محرمانه با دولت عراق همآهنگ شده بود. بنابراین، سفر وی مخفیانه نبود بلکه با اطلاع دولت و نهادهای امنیتی عراق و تاکید بر محرمانه بودن آن صورت گرفت. او پیش از سفر به بغداد، از حشد الشعبی خواسته بود تا از سفارت امریکا در بغداد فاصله بگیرند و حتی مراسم عزاداری برای کشته شدگان حمله امریکا به پایگاه حشدالشعبی را بصورت تظاهرات خیابانی برگزار نکنند. بنابراین، خبر سفر سلیمانی به بغداد باید از یکی از سوراخ های امنیتی خود جمهوری اسلامی و یا عراق به  اسرائیل و از طریق اسرائیل به اطلاع امریکائی ها رسیده باشد.

در ادامه همین خبر، ما کسب اطلاع کرده ایم که پیش از حمله امریکا به پایگاه حشدالشعبی ، نخست وزیر عراق "عادل المهدی" چند بار به امریکائی ها تاکید کرده که اطلاع دقیق دارد که حمله موشکی به پایگاه امریکائی ها که باعث کشته شدن یکنفر و بهانه بمباران پایگاه حشدالشعبی شد، از طرف حشدالشعبی صورت نگرفته است. حتی دو هفته پیش از شلیک موشک به پایگاه امریکائی ها، استخبارات عراق به امریکائی ها اطلاع میدهد که از ناحیه "کرکوک" می خواهند موشک به طرف مراکز امریکا شلیک کنند! از سوی دیگر، پس از شلیک موشک به پایگاه امریکائی ها، نخست وزیر عراق به فرمانده حشدالشعبی هشدار میدهد که امریکا قصد بمباران پایگاه های حشد را دارد، اما آنها این اطلاع را جدی نمی گیرند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 4 ژانویه 2020

 
 

اشتراک گذاری: